Compania Eximtur a inregistrat in primele sase luni ale anului 2016 o crestere a volumului de vanzari de 18%, fata de aceeasi perioada a anului 2015, respectiv 27,5 milioane de euro. Pentru intreg anul 2016, compania estimeaza o crestere a afacerilor de 10%, respectiv o cifra de vanzari de peste 47 de milioane de euro.

Cea mai dinamica divizie a companiei, Eximtur Business, a crescut cu peste 25%, reprezentand 67,33% din totalul cifrei de vanzari a Eximtur, respectiv 18 milioane de euro.

Cresterea din primul semestru este data de rezervarile si vanzarile de bilete de avion mai mari cu 12% fata de perioada similara din 2015, turismul extern in crestere cu 1%, vanzarile de servicii turistice interne (litoral), cu 40%, vanzarile de servicii turistice interne (turism balnear, montan, pensiuni, Delta Dunarii si alte destinatii din Romania), cu 114%, incoming/vanzari de servicii turistice in Romania pentru turistii straini, cu 37%, cererea de cazari interne cu scop de afaceri si evenimente interne organizate pentru corporatii, in crestere cu 53%.

In ultima jumatate de an, Eximtur a consolidat divizia de business travel, prin marirea echipei cu sase consultanti, deschiderea unei agentii specializate in business travel intr-un sediu nou din Bucuresti si implementarea unor programe informatice de rezervari hoteliere, care permit compararea preturilor si realizarea de rezervari in peste 250.000 de unitati hoteliere din intreaga lume.

2016, an profund electoral si marcat de situatii mai complicate pe unele destinatii externe, vine cu cresteri substantiale de vanzari pentru destinatiile interne, de la litoral, Delta Dunarii la statiuni balneare si regiuni ca Bucovina, care sunt foarte cautate de romani.
In primele sase luni ale anului, Eximtur Leisure a mentinut volumul de vanzari si pentru destinatiile externe si le-a consolidat prin lansarea si vanzarea de mai multe pachete si produse turistice proprii, precum croaziere in fiordurile Norvegiene, in Insulele Canare-Madeira-Maroc sau in America de Sud (crestere de 15%), vacante de grup pentru schi si sporturi montane in Franta, pachete turistice personalizate pentru turistii Eximtur in orase si capitale europene (crestere de 15%), destinatii exotice sau indepartate (Insulele Maldive, SUA, Republica Dominicana, Indonezia, Mauritius, Thailanda, etc), precum si prin lansarea unui nou produs pe piata, Revelionul 2016/2017 in Republica Dominicana.

”Chiar daca ne-am confruntat cu o calmare a cererii pentru Turcia, aceasta destinatie ramane una importanta pentru turistii romani, iar preturile sensibil reduse din aceasta vara o pastreaza in atentia clientilor nostri. Grecia a trecut pe primul loc ca volum de vanzari, dar aici ne confruntam deja cu mai putine locuri disponibile la cazare pentru ca destinatia este foarte solicitata de toate pietele emitente externe. Bulgaria se afla in crestere constanta, de aproximativ 11%, iar dintre destinatiile mai apropiate care inregistreaza cresteri se remarca Spania (30%), Franta (20%), Marea Britanie (44%), Austria (33%), Croatia (5%) si Slovenia (16%)“, precizeaza Lucia Nora Morariu, presedinte Eximtur.

Compania de calatorii Eximtur, infiintata in 1993, detine 28 de agentii proprii si francizate, in 18 orase din Romania. Activitatea companiei este organizata in patru divizii: business travel si organizare evenimente, leisure travel, incoming si scoala de turism. Divizia Eximtur Business este prezenta in patru centre urbane importante, la Bucuresti, Cluj-Napoca, Timisoara si Sibiu.

Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Turism »



Setari Cookie-uri