Complexul Green Village din Delta Dunarii, detinut de antreprenorul Dragos Anastasiu, a ajuns la afaceri de 1,5 milioane de euro in primele 8 luni, in crestere cu 61% fata de aceeasi perioada a anului trecut.

Numarul de turisti romani si straini care au vizitat Green Village a crescut, in perioada aprilie-august 2016, cu 49%, comparativ cu perioada similara a anului precedent, ajungand la aproximativ 8.000 de persoane. Cei mai multi dintre turistii provin din Romania, Germania, Marea Britanie si Franta. Astfel, datorita cresterii, complexul va ramane deschis si in timpul iernii si va organiza petreceri de Craciun si Revelion, de la 155 euro/persoana, respectiv 350 euro/persoana.

Pentru 2016, Green Village si-a propus o cifra de afaceri de 1,8 milioane de euro, plus 52% fata de nivelul realizat in 2015.

2016 a fost cel de-al doilea an de functionare al Green Village de la preluarea sa de catre Grupul Eurolines Romania, fiind prima investitie in hotelarie a grupului condus de Dragos Anastasiu. Sezonul deschis la Green Village in acest an in luna aprilie se va incheia abia la inceputul anului viitor.

Complexul Green Village din Sfantu Gheorghe a fost preluat in urma cu doi ani de catre grupul Eurolines Romania, condus de Dragos Anastasiu.

Citeste si:
Dragoș Anastasiu deschide un restaurant în Delta Dunării, la Sfântu...
Dragoș Anastasiu deschide un...

Sursa foto: Green Village

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online. Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară. În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:


Mai multe articole din secțiunea Turism »



Setari Cookie-uri