Resortul Green Village din Delta Dunarii, detinut de antreprenorul Dragos Anastasiu, a avut, in primele noua luni ale anului, o cifra de afaceri de 2 milioane de euro, cu 18% mai mare fata de aceeasi perioada a anului trecut.

In acelasi timp, numarul de turisti romani si straini care au vizitat Green Village a crescut in perioada aprilie-septembrie 2017 cu 11% si a ajuns la 9.800 de persoane. In plus, numarul de innoptari la Green Village a depasit 31.340, un avans de 11% comparativ cu perioda similara din 2016. Dupa tarile de provenienta, cei mai multi dintre turistii care au ales vacante la Green Village in acest an provin, in ordine, din Romania, Germania, SUA si Austria. Gradul mediu de ocupare al Green Village in primele trei trimestre din 2017 a fost de 71%.

Pentru 2017, Green Village si-a propus o cifra de afaceri de 2,2 milioane de euro, plus 22% fata de nivelul realizat in 2016. Pentru anul viitor, Green Village estimeaza o cifra de afaceri mai mare cu 15% fata de nivelul din 2017.

2017 este cel de-al treilea an de functionare al Green Village de la preluarea sa de catre Grupul Eurolines Romania, fiind prima investitie in hotelarie a grupului condus de Dragos Anastasiu. Sezonul s-a deschis la Green Village in acest an in luna aprilie se va incheia dupa Revelion, la inceputul anului viitor.

Retail jobs Sursa foto: http://www.greenvillage.ro/
Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online. Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară. În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:


Mai multe articole din secțiunea Turism »



Setari Cookie-uri