Google Flights va spune cand sa cumparati bilete ieftine de avion

Google Flights este din ce in ce mai aproape sa va raspunda la intrebarea: "Cand este cel mai bun moment pentru a cumpara bilete de avion?". Motorul de cautare are acum o noua trasatura, poate sa va spuna cand ar putea creste preturile pentru anumite zboruri. Aceste predictii tarifare se bazeaza pe datele de zbor istorice.

Conform liniilor aeriene, cele mai mici tarife pentru biletele de avion sunt cu aproximativ 57 de zile in avans, iar cele mai bune zile pentru a cumpara biletele sunt duminica, luni si marti.

O alta caracteristica noua a Google Flights este ca poate recomanda alte zile si aeroporturi alternative pentru a gasi preturi mai bune, scrie mashable.com.

Pana acum, Google Flights permitea utilizatorilor sa vada un calendar cu fluctuatiile de pret pentru biletele de avion ale unei companii aeriene si sa trimita alerte pentru scaderi ale tarifelor. Cu noua facilitate, motorul de cautare va va notifica acum cu privire la momentul in care tariful pe care l-ati vazut ultima data se va modifica.

google flights

Citeste si:
Cum cumperi cel mai ieftin bilet de avion pentru o vacanta last minute
Vacanta last minute: trucuri...

Sursa foto: Google

Daca urmariti o destinatie si nu un zbor, Google Flights va afisa sfaturi pentru a alege cel mai bun zbor, aeroport, sau in ce zile este mai bine sa calatoriti pentru a plati mai putin pe biletele de avion. Daca nu aveti o destinatie anume in minte, atunci puteti intra pe Explore pentru a examina destinatii populare.

De asemenea, Google a lansat, recent, Google Trips, un ghid mobil de clatorie, care va avea in curand optiunea de "cautare hotel".

In unele cazuri, acest instrument on-line poate fi mai bun decat orice agent de turism uman.

Citeste si:
Google Flights iti spune ce avioane decoleaza cu intarziere
Google Flights foloseste...

Sursa foto: Dabarti CGI/Shutterstock.com

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online. Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară. În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:


Mai multe articole din secțiunea Turism »



Setari Cookie-uri