Google Flights foloseste inteligenta artificiala ca sa estimeze intarzierile avioanelor

Serviciul Flights de la Google a creat doua servicii foarte utile pentru utilizatori. Astfel, utilizatorii vor fi avertizati din timp despre intarzierile avioanelor si vor primi mai multe informatii despre zborurile ieftine.

Estimarea intarzierilor avioanelor este, poate, cea mai interesanta facilitate oferita de Google Flights. Potrivit anuntului facut pe blogul companiei, cu ajutorul unor algoritmi, Google Flights va scana prin istoricul zborurilor care au avut intarzieri, iar in functie de datele obtinute va putea estima intarzierile avioanelor, scrie theverge.com. De asemenea, Google Flights va furniza si informatii despre cauza intarzierilor (vreme, motive ce tin de traficul aerian). In momentul in care informatia este 80% sigura, un mesaj va fi livrat utilizatorilor.

A doua facilitate oferita de Google Flights se refera la zborurile ieftine. Astfel, utilizatorilor le vor fi oferite informatii despre serviciile pe care companiile low cost le includ sau nu in tarif (bagaj de cala sau gustari gratuite in timpul zborului).

In urma cu o luna, seriviciul Flights de la Google a inceput sa ofere facilitati pentru urmarirea evolutiei pretului pentru biletele de avion.

Citeste si: Care este cea mai buna zi pentru a pleca intr-o calatorie cu avionul

Citeste si:
Cum cumperi cel mai ieftin bilet de avion pentru o vacanta last minute
Vacanta last minute: trucuri...

Sursa foto: 06photo/Shutterstock.com
Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online. Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară. În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:


Mai multe articole din secțiunea Turism »



Setari Cookie-uri