Wizz Air a transportat 100.000 de pasageri pe ruta Bucuresti-Cluj Napoca in mai putin de un an

Compania low-cost Wizz Air a transportat 100.000 de pasageri pe ruta Bucuresti-Cluj Napoca in mai putin de un an de la introducerea zborului intern.

Ruta Bucuresti-Cluj Napoca a fost introdusa in iulie 2016, cu preturi de la 39 lei pe segment, insa preturile urca la 200 lei in functie de momentul cumpararii si momentul calatoriei.

Prin comparatie, un bilet de avion la Tarom costa 78,56 euro dus-intors in aprilie 2017, iar o calatorie cu trenul costa 100,9 lei (calatorie directa), insa diferenta de timp este de 9 ore intre cele doua mijloace de transport.

Pe ruta Bucuresti-Cluj Napoca zboara si compania low-cost romaneasca Blue Air.

Pentru 2017, din Romania, Wizz Air a anuntat deja 14 noi rute catre noua tari, cum ar fi destinatiile pitoresti, pline de soare tot timpul anului: Lamezia Terme, Malta sau Larnaca, sau orasele Varsovia, Bratislava si Stockholm, gata sa fie explorate in escapade tip city-break. Deja cea mai mare companie aeriana din Romania, Wizz Air continua sa isi extinda reteaua sa de rute si sa creeze si mai multe oportunitati de calatorie pentru pasagerii sai prin oferirea, la momentul actual, a 133 de rute catre 20 de tari din toata Europa, de pe 9 aeroporturi locale.

Citeste si:
Wizz Air lansează programul de zbor pentru 2022: ce zboruri sunt...
Wizz Air lansează programul...

De-a lungul celor peste 10 ani, mai mult de 28 de milioane de pasageri din Romania au calatorit cu WIzz Air, de tarife scazute, de un sistem usor de rezervare si de servicii excelente la bord. Anul acesta, Wizz Air va avea alocate 22 de aeronave in tara noastra, inclusiv 5 aeronave Airbus A321 noi si ultra eficiente, cu 230 de locuri, si va angaja peste 750 de membri de echipaj orientati catre nevoile pasagerilor.

Pe piata din Romania, Wizz Air concureaza cu Blue Air si Ryanair.

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online. Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară. În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:


Mai multe articole din secțiunea Turism »



Setari Cookie-uri