Omul de afaceri Mohammad Murad, care detine lantul hotelier Phoenicia si restaurantele Spring Time, a declarat intr-un interviu pentru News.ro ca vrea sa recreeze satul romanesc tipic de la 1800, proiect turistic cu 500 de locuri de cazare, o ferma proprie si o zona de sport, investitia fiind de circa 5 milioane euro, scrie News.ro.

”Am in minte de zece ani un proiect si imi doresc sa il pun in aplicare. Vreau sa recreez satul romanesc de la 1800. Am doua variante in ceea ce priveste locatia: ori spre munte, Valea Prahovei, ori chiar spre litoral. Sa fac o comuna sau un satuc de 200-300 de casute care sa functioneze cum functiona la 1800”, a declarat Murad, intr-un interviu acordat News.ro.

Omul de afaceri considera ca un astfel de proiect este ideal pentru oamenii cauta liniste, un loc in care sa comunice usor, sa manance bio si sa tina un regim sanatos.

”Satul ar avea 500 de locuri de cazare, o ferma proprie, o zona de sport, dar si conditii ca oamenii sa comunice intre ei fara restrictii. Ar petrece ca pe vremuri, cu muzica romaneasca”, a spus Murad.

Investitia intr-un astfel de proiect este estimata la 5 milioane euro. ”Proiectul este deja facut. In sase luni de zile poate fi gata. Cautam locatii, poate fi si in Delta Dunarii”, a precizat Murad.

Retail jobs

Mohammad Murad este cel mai mare investitor de pe litoral si unul dintre cei mai mari proprietari de hoteluri din Romania. Pe langa lantul hotelier Phoenicia, familia Murad mai detine lantul de restaurante Spring Time si fabrica de conserve Mandy.

Murad detine peste 4.000 de locuri de cazare functionale in mai multe hoteluri in Navodari, Mamaia, Jupiter, Olimp si Neptun.

Omul de afaceri a construit in ultimii zece ani mai mult de 2.000 de locuinte in blocuri si vile in Bucuresti si Constanta.

Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online. Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară. În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:


Mai multe articole din secțiunea Turism »



Setari Cookie-uri