Serviciile spa si medicale oferite de Danubius se concentreaza in jurul apei sarate si a namolului sapropelic extrase din Lacul Ursu. In acest moment, 85% din oaspetii hotelurilor vin acolo cu scopul de a se relaxa, de a trata sau de a preveni afectiunile locomotorii, problemele dermatologice, cele respiratorii si afectiunile ginecologice.

Anual sunt folosite 30 milioane litri de apa cu o concentratie de sare foarte ridicata de pe piata interna, reusind sa dubleze volumul vanzarilor. Astazi, proportia turistilor romani este de 80% din numarul total de vizitatori. Mai mult, in ultimii ani se observa o redictionare a pietei catre preventie, fapt ce se reflecta atat in dinamica veniturilor, cat si a profitului realizat de hoteluri.

"Anul acesta am inceput un pic ezitant, nici nu am crezut ca vom ajunge la planul pe care ni le-am propus. Noi avem doua hoteluri de 4 stele si un hotel de 2 stele, la acest ultim hotel ne bazam foarte mult pe segmentul care vine din partea medicala si ma refer aici, in primul rand, la programul initiat de Casa Nationala de Pensii Publice. Din pacate acest program a intarziat foarte mult si ne-a incurcat planurile", a mentionat Godra Arpad, director marketing si vanzari al grupului hotelier Danubius.

Grupul hotelier Danubius a realizat anul trecut venituri de aproximativ 8,6 milioane euro si estimeaza ca in 2017 vor depasi pragul de 9 milioane euro, ajungand la venituri de 9,1 milioane euro. Totodata, estimeaza ca anul acesta vor avea un profit net de 1,7 milioane euro.