Lufthansa lanseaza doua noi zboruri, de la Timisoara si Cluj Napoca catre Frankfurt, si pariaza in continuare pe Romania, una dintre cele mai importante tari din regiune pentru compania aeriana germana.

Cele doua curse sunt operate zilnic din 29 octombrie, cu preturi de la 58 euro/segment, pret care include un bagaj de mana si gustare la bord sau de la 149 euro/segment, pret care include si un bagaj de cala, potrivit unei simulari pe site-ul companiei aeriene.

Interesul companiei Lufthansa pentru Romania vine in conditiile in care romanii calatoresc tot mai mult, inclusiv catre destinatii pe alte continente, dar si pentru ca tara noastra are o economie in crestere, sustine Antonio Tassone, director general al Lufthansa Group Romania.

De altfel, Lufthansa a inregistrat o crestere de 8% a numarului de pasageri transportati din si spre Romania, pana la un milion de calatori, in primele 7 luni ale acestui an.

Totodata, Lufthansa aniverseaza 50 de ani de cand a lansat primul zbor din Romania. In prezent, compania opereaza pana la 149 de zboruri saptamanale din Romania catre hub-urile grupului Lufthansa.

Grupul Lufthansa, din care fac parte companiile Lufthansa, Austrian Airlines, Swiss si Eurowings, a inregistrat, in primele 9 luni ale anului, venituri totale de aproape 27 miliarde euro, in crestere cu 12,1% si un profit net de 1,85 miliarde euro. Gurpul are o flota de 650 de aeronave si 130.000 de angajati la nivel international.

Sursa foto: NextNewMedia/Shutterstock.com

Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Turism »



Setari Cookie-uri