"Am avut unul din cele mai bune semestre din istoria companiei, punctand recorduri de vanzari si o crestere care a accelerat in lunile recente. Avem in momentul acesta cea mai completa tehnologie de cautare de bilete de avion, o platforma de rezervari robusta si un serviciu de relatii cu clientii in care continuam sa investim. In contextul investitiilor in marketing si tehnologie, dar si al insolventei sau iesirii de pe piata a unor competitori (Paravion, Tripsta) suntem intr-o continua consolidare a cotei de piata si, in 2018, estimam o crestere de peste 30%. Pentru finalul anului, pregatim un produs unic pe piata biletelor de avion care se potriveste perfect cu misiunea Vola.ro: sa simplificam procesul achizitiei de servicii turistice prin inovatii tehnologice”, a declarat Daniel Truica, CEO si unul dintre fondatorii Vola.ro.

Vrei sa citesti articolul complet?

Aboneaza-te la Wall-Street!

Prin abonamentul Wall-Street devii parte a comunitatii de afaceri de top din Romania. Toate informatiile noastre sunt create pentru a te ajuta sa fii mai bun in activitatea ta zilnica.

Aboneaza-te! Am deja cont