Invitation Romania: Participarea Romaniei la targul de turism din Londra, un mare succes comercial

Standul Ministerului roman al Turismului de la World Travel Market din Londra, cel mai important targ de turism business to business din lume, reprezinta "un mare succes comercial", sustine Gheorghe Fodoreanu, presedintele Invitation Romania, agentie specializata pe incoming.

Touroperatorii romani de incoming, prezenti la targul de turism din Londra, au realizat circa 550 de intalniri de afaceri cu touroperatori din intreaga lume, in vederea comercializarii destinatiei turistice Romania.

Principalele teme turistice propuse de catre touroperatorii romani au fost valorile UNESCO ale Romaniei, de departe iesind in evidenta destinatia Transilvania, lider al circuitelor culturale. De asemenea, s-au remarcat, pentru prima oara, programele turistice multinationale: Romania alaturi de Bulgaria si de tarile ex-iugoslave, respectiv Romania alaturi de Ungaria. Au fost inregistrate multe cereri privind organizarea de evenimente in Romania si, pe langa circuitele clasice, a fost extrem de solicitata Delta Dunarii.

Thailanda, Singapore, Coreea de Sud, Japonia, interesate de Romania

Un alt element de referinta al participarii Romaniei la World Travel Market a fost interesul mare acordat tarii noastre si programelor touroperatorilor de incoming de catre touroperatorii din tari asiatice precum Thailanda, Singapore, Coreea de Sud si Japonia.

"Particip de 28 de ani la World Travel Market, dar pot spune ca este prima data cand standul Romaniei inregistreaza un record de vizitatori profesionisti din domeniul turismului. Ministerul Turismului, reprezentat de catre secretarul de stat Cristina Tarteata, a participat, alaturi de lideri ai organizatiilor profesionale, si as mentiona aici Asociatia Incoming Romania, la foarte multe intalniri si conferinte tematice. Pe langa succesul comercial al tarii noastre, vreau sa evidentiez calitatea majoritatii standurilor prezente la World Travel Market, inclusiv cel al Romaniei. Standul Ministerului Turismului este sobru si s-a evidentiat prin structura de business si prin facilitarea intalnirilor bilaterale, fiind amplasat in spatiul dedicat Europei, alaturi de tari cu mare potential turistic. Trebuie sa se inteleaga ca WTM Londra este un targ pentru profesionisti, iar standurile nu trebuie sa aiba o atmosfera de 5 O` Clock", a declarat Gheorghe Fodoreanu.

Citeste si:
Romania, promovata la cel mai mare targ de turism din lume
Romania, promovata de...

Presedintele Inovation Romania a mai precizat ca peste 20% dintre standurile prezente au fost dedicate turismului online, solutiilor de e-commerce si IT pentru industria turistica.

Sursa foto: Facebook / Ministerul Turismului
Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online. Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară. În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:


Mai multe articole din secțiunea Turism »



Setari Cookie-uri