Agentia de turism online Litoralulromanesc.ro a incheiat anul 2018 cu vanzari de 23 de milioane de euro, cu 43,7% mai mult fata de anul 2017. Prin intermediul touroperatorului au plecat in vacanta pe litoralul romanesc circa 150.000 de turisti, fata de 100.000 in 2017.

"Cresterea de peste 40% se inscrie in ritmul pe care l-am avut in ultimii 10 ani si se datoreaza atat unor motive obiective, cum ar fi tendinta de crestere a pietei si migrarea multor turisti din mediul offline in cel online, dar si, mai ales, a unor motive subiective, care tin de politica noastra comerciala si de operare, cum ar fi orientarea catre client si capacitatea de a procesa volume foarte mari de rezervari", a declarat Ionut Nedea, CEO Litoralulromanesc.ro.

In fiecare an, peste 400.000 de euro sunt investiti in dezvoltarea sistemelor software ale agentiei, pentru eficientizarea fluxurilor operationale. Anul 2018 a adus si o crestere a numarului de angajati cu 40%.

LitoralulRomanesc.ro afiseaza ofertele de la peste 300 de hoteluri de pe litoral cu care are contract, dintre care 9 hoteluri de 5 stele, 63 de 4 stele, 170 de 3 stele si peste 50 de 2 stele. Cel mai scump pachet vandut anul trecut a costat 22.000 de lei si a reprezentat o vacanta in statiunea Mamaia de 18 zile, la un hotel de 5 stele. Cel mai ieftin sejur a costat 360 lei pentru 5 nopti de cazare. Pentru o vacanta de 5 zile pe litoral, un turist a platit, in medie, anul trecut, aproximativ 1.700 lei.

Ponderea cea mai mare in vanzarile agentiei au avut-o pachetele la mare care au inclus servicii de cazare si una sau doua mese. Si pachetele all inclusive au avut o dinamica foarte buna, dar numarul lor este, in continuare, destul de mic in raport cu cererea existenta.

"Tichetele de vacante de anul trecut au facut ca volumul de turisti pe litoral sa creasca puternic, fiind multe cazuri in care cei care nu si-au rezervat vacantele din timp nu au gasit locuri in hotelurile preferate in perioada dorita sau, in unele situatii, nu au reusit deloc sa-si achizitioneze cazarea la mare. Pentru ca si in acest an se vor acorda vouchere de vacanta pentru bugetari, pentru a fi siguri ca gasesc locuri pe litoralul romanesc, turistii ar trebui sa-si rezerve vacantele cat mai din timp, lucru pe care multi dintre ei l-au invatat deja. Litoralulromanesc.ro a vandut, spre exemplu, in fiecare zi din luna ianuarie peste 500 de vacante pe litoral pentru la vara", a mai spus Ionut Nedea.

O alta tendinta este aceea ca din ce in ce mai multi romani care locuiesc sau/si lucreaza in strainatate isi rezerva online vacante la mare, numarul acestora ajungand la 8% din totalul rezervarilor. De cele mai multe ori, acestia vin insotiti de prieteni din tara in care traiesc.

Vanzari in crestere in 2019

"Anul acesta am previzionat o crestere de 30%, insa sunt premise, daca nu vor exista factori perturbatori, sa avem o crestere a cifrei vanzarilor de pana la 35-37%. Vom continua sa investim in tehnologie software pentru imbunatatirea si eficentizarea tuturor proceselor noastre, iar acest lucru include si lansarea noii versiuni imbunatatite a site-ului LitoralulRomanesc.ro. De asemenea, in contextul actual al pietei de turism romanesti, prin politica noastra comerciala si prin instrumentele de garantare pe care le avem la dispozitie, garantam in proportie de 100%, toate pachetele turistice achizitionate prin intermediul agentiei noastre", a precizat Ionut Nedea.

Sursa foto: ELEPHOTOS / Shutterstock.com

Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Turism »



Setari Cookie-uri