Travel Brands face parte, incepand din octombrie 2019, din Grupul DER Touristik, operator al brandului Dertour si una dintre cele mai mari companii de turism din lume, a anuntat compania, scrie Agerpres.

Tranzactia a fost autorizata de catre Consiliul Concurentei si finalizata conform planificarii.

Prin acest pas, DER Touristik Group, care are sediul central in Koln, se extinde pe o piata dinamica, aflata in plina crestere - si unde, in urma preluarii retelei de agentii de turism, devine lider de piata.

"Travel Brands este liderul pietei de turism din Romania, iar toti cei 400 de angajati pe care ii preluam un atu pentru activitatile si planurile noastre din Europa de Est. Suntem foarte motivati cand vine vorba de realinierea ideii de vacanta pe piata romaneasca. Ii sprijinim cu toata puterea si resursele Grupului nostru. Utilizarea brandului Dertour in Romania atat pentru retail, cat si pentru turoperare ne va consolida cu siguranta pozitia pe piata locala de travel", a declarat Soren Hartmann, CEO al DER Touristik Group.

Pentru divizia de calatorii si turism a Grupului REWE, intrarea pe piata din Romania reprezinta o continuare fireasca a strategiei de dezvoltare in Europa. Din 2012, DER Touristik se dezvolta constant pe plan international si este astazi activ in 16 tari europene, operand 27 de destinatii proprii. Diversitatea marcilor si activitatilor Grupului DER Touristik sunt garantii ale unui parteneriat de incredere pentru clienti.

Citeste si:
Dragos Anastasiu vinde Eurolines nemtilor de la DerTour
Dragos Anastasiu vinde toate...

"Travel Brands este o companie bine pozitionata: este turoperator, detine retea de distributie, are propriul operator de incoming, precum si o divizie de business travel. Putem asigura cu succes clientilor nostri sprijin in intregul proces de calatorie, pentru o vacanta perfecta - de la consultanta, rezervarea tuturor serviciilor si asistenta pe tot parcursul vacantei", explica Hartmann.

Conform structurii organizatorice a Grupului DER Touristik, Travel Brands apartine diviziei specializate pe Europa de Est si este deja integrata din punct de vedere operational.

Pentru anul 2020, portofoliul Travel Brands va fi extins prin adaugarea de produse turistice suplimentare, de destinatii si servicii noi pentru clientii romani.

"Procesul de rebranding al retelei de agentii, care a functionat 8 ani sub numele TUI TravelCenter si care este cea mai mare din Romania a inceput in luna octombrie si se apropie cu pasi mari de finalizare. Toate aceste agentii vor purta foarte curand numele Dertour", spune Dragos Anastasiu, Presedintele Grupului Eurolines, din care a facut parte Travel Brands.

Citeste si:
Dertour se extinde in Romania si preia Travel Brands
Dertour se extinde in Romania...

Grupul REWE este unul dintre liderii de piata ai industriei de retail si de turism din Germania si Europa. In 2018, compania a generat venituri externe totale de aproximativ 61 de miliarde de euro. Infiintat in 1927, REWE Group are astazi peste 360.000 de angajati si 10.000 de magazine in 22 de tari europene.

DER Touristik Group este unul dintre liderii industriei de turism din Germania. Are sediul in Koln, peste 130 de companii si a generat un venit total de 6,7 milioane de euro in 2018. Are o echipa de 10.900 de persoane in 16 tari europene.

Sursa foto: Shutterstock

Te-ar putea interesa si:


Mai multe articole din sectiunea Turism »




Ascultă primul podcast de FinTech și digital banking din piață.

Citeste si
Unde s-ar fi aflat Romania daca Iliescu nu ajungea presedinte?