Turoperatorul Paralela 45 lanseaza o campanie de reduceri de pana la 50%, cu ocazia targului national de turism si a Black Friday. Discount-urile, cumulate cu cele din Early Booking, lansate inca din luna septembrie, sunt disponibile pana pe 18 noiembrie in toate agentiile din reteaua nationala Paralela 45, pe portalul turoperatorului, pe site-ul eMag si la standul de la targul de turism.


Pe platforma eMag, unde Paralela 45 participa la campania Black Friday pentru al doilea an consecutiv, turistii pot gasi pe 15 noiembrie oferte pentru sejururi in Turcia, Grecia, Spania, circuite si vacante cu transport individual.

O vacanta in Antalya, de exemplu, cumparata pana pe 18 noiembrie, poate costa de la 461 de euro/persoana, la un hotel de cinci stele. Un pachet pentru Heraklion, Creta, costa de la 368 de euro/persoana, la un hotel de trei stele, iar unul pentru Rodos, de la 373 de euro/persoana, la un hotel de patru stele.

“Ne asteptam ca vacantele in Antalya sa fie cele mai vandute in aceasta saptamana, la fel ca in perioada de Early Booking, care se desfasoara in prezent. Avem reduceri de pana la 50% oferite de partenerii hotelieri turci si zboruri charter in 2020 din 11 orase ale tarii, nu numai spre Antalya, ci si spre Alanya si Bodrum”, declara Alin Burcea, CEO Paralela 45.

70% dintre turisti rezerva online

Statisticile Paralela 45 arata ca in perioada de reduceri, fie ca e Early Booking, Black Friday, targul de turism ori campanii individuale de promotii, cele mai multe vanzari sunt facute de turisti cu varsta intre 24 si 50 de ani, bine informati despre destinatie. 70% dintre ei fac rezervarea online si 55% achita tot online, 30% prin transfer bancar, 15% direct in agentii sau la targul de turism.

Vanzarile de Black Friday au reprezentat in ultimii doi ani aproximativ 45% din vanzarile lunii noiembrie. Cele mai solicitate pachete cu ocazia Black Friday sunt pentru vacante in Turcia: 22%, Grecia insulara si continentala: 15%, Spania: 12%, Sharm el Sheikh si Hurghada: 9%, Tunisia: 7%, Italia: 5%, Cipru: 5%, circuite culturale in Europa: 15%, vacante exotice in Seychelles, Mauritius, Maldive, Dubai, vacante in Laponia: 10%.

“Pachetele de vacanta care intra in campania Black Friday, din 15 noiembrie, au disponibilitati limitate si se epuizeaza de regula in proportie de 70% in primele patru ore de la lansare. Alegerea unei vacante in campaniile de reduceri speciale nu are numai avantajul unui pret redus, ci si al alegerii hotelului potrivit. Ne asteptam la vanzari de peste trei milioane de euro dupa saptamana de reduceri speciale la targul de turism, in agentiile proprii, pe portalul Paralela 45 si pe platforma eMag”, precizeaza Alin Burcea.

Turoperatorul Paralela 45 estimeaza ca va incheia anul cu un volum de vanzari de 70 de milioane de euro, in crestere cu 20% fata de anul trecut.

Turoperatorul are in prezent o retea nationala de 50 de agentii de turism proprii si francize, fiind cea mai mai mare retea cu proprietar roman din domeniul turismului.

Citeste si:
2Performant: Cum si ce au cumparat romanii de Black Friday 2019
2Performant: Romanii au...


Te-ar putea interesa si:


Mai multe articole din sectiunea Turism »




Ascultă primul podcast de FinTech și digital banking din piață.

Citeste si
A crescut numarul romanilor care isi cumpara vacante cu un an inainte