În contextul răspândirii COVID-19 și a instalării carantinei pentru pasagerii ce călătoresc în și dinspre mai multe orașe din Italia, având ca și consecințe scăderea cererii numărului de bilete și creșterea numărului de neprezentări ale pasagerilor la îmbarcare, Blue Air anunță reducerea capacității de zbor, în și dinspre Italia, din luna martie și până la începutul lunii aprilie 2020.

“Blue Air se confruntă cu o scădere semnificativă a cererii de zbor pe rutele din Italia, ceea ce ne-a determinat să redimensionăm numărul de curse pe aceste rute”, spune Oana Petrescu, CEO Blue Air.
Pasagerii care au rezervări de zboruri în acest interval și sunt afectați de această măsură, vor fi informați în mod activ și li se vor oferi alternative cât mai apropiate de nevoile lor de călătorie.
Între timp, compania continuă implementarea la bordul aeronavelor a măsurilor suplimentare de siguranță împotriva răspândirii COVID-19:
  • verifică funcționarea corectă a sistemelor de filtrare a aerului, dotate cu filtre HEPA, capabile să capteze 99,97% dintre microbii aerieni din aerul filtrat;
  • dezinfectează, prin nebulizare, toate aeronavele noastre, cu substanțe active ce asigură sterilizarea completă a spațiului în care sunt dispersate;
  • oferă pasagerilor și echipajelor șervețele cu alcool, necesare pentru dezinfectarea mâinilor, măști de protecție și gel dezinfectant;
  • informează permanent echipajele și pasagerii cu privire la modalitățile de prevenție.
Compania operează avioane tip Boeing 737 și are în derulare un program de înnoire a flotei pentru a oferi pasagerilor cele mai bune condiții de călătorie. Compania are o echipă formată din peste 1.000 de angajați.
În cei 15 ani de activitate, Blue Air a transportat peste 30 de milioane de pasageri și a zburat peste 340 milioane de kilometri.

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online. Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară. În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:


Mai multe articole din secțiunea Turism »



Setari Cookie-uri