14 Martie 2020

Wizz Air suspendă cursele către POLONIA. Cum îți poți recupera banii?



Wizz Air a anunțat că, din cauza restricțiilor de călătorie impuse pe toate zborurile externe, comunicate de primul ministru polonez Mateusz Morawiecki, începând cu 15 martie 2020, ora 00:00, compania își suspendă toate zborurile spre și dinspre Polonia până la noi informații.

Restricțiile de călătorie reprezintă o măsură pentru a reduce răspândirea pandemiei de COVID-19. Începând cu ora 00:00 locală, pe 15 martie 2020, niciunui cetățean străin nu i se va mai permite să intre în Polonia, iar cetățenii polonezi care sosesc de peste hotare vor fi plasați în carantină.

Pasagerii cu rezervări afectate de suspendarea zborurilor vor fi informați automat prin e-mail dacă au rezervat direct pe wizzair.com sau prin aplicația pentru mobil. Clienții vor primi automat în contul de client WIZZ 120% din valoarea achitată pentru călătorie, sumă care poate fi folosită în următoarele 24 de luni pentru achiziția de produse și servicii Wizz Air.

Pasagerii pot alege rambursarea banilor – care va dura mai mult – și vor fi informați despre pașii necesari pentru un transfer bancar sau transferul către un card bancar printr-un e-mail separat. În acest caz, clienții vor putea primi doar 100% din suma achitată inițial. Pasagerii care și-au făcut rezervările prin intermediul agențiilor de turism – inclusiv agențiile de turism online – trebuie să ia legătura cu agenția de unde și-au cumpărat biletele.

Citește și: Ce măsuri au luat alte țări pentru combaterea epidemiei de Coronavirus: școli și grădinițe închise, muncă de acasă, carantină în orașe.



Citeste si