AuthenTrip le oferă călătorilor alternativa unui turism mai responsabil, prin toate elementele sale definitorii: mediu și biodiversitate, cultură și tradiții, economie echitabilă. EuroNews plasează călătoriile autentice, de imersiune în comunitățile locale, ca fiind în top 6 trenduri ale anului 2021 în materie de turism, alături de escapadele în natură, de turismul itinerant, de ecoturism, de cel de tip wellness și de sejururile lungi departe de casă, care combină călătoria cu lucrul la distanță.

Conform unui studiu recent publicat de Booking.com, 53% din cei peste 20.000 de respondenți își doresc să călătorească responsabil, de îndată ce acest lucru va fi posibil.

Ca urmare a instalării pandemiei, oamenii de pe întreaga planetă au devenit mai atenți la consumul de resurse și la siguranța lor, mai conștienți de nevoia relațiile interumane și de privilegiul de a putea călători. Aceste schimbări pot modifica modul de petrecere a vacanțelor, facilitând tranziția către un turism responsabil, concept adoptat de specialiștii AuthenTrip de peste 10 ani.

Ce înseamnă turismul responsabil și de ce este important

Atunci când am pornit la drum cu AuthenTrip, principala motivație a fost aceea de a promova un alt fel de turism. Un turism cu sens și adaptat fiecărui călător în parte, cu respect pentru mediu și culturile locale, cu etică și echitate economică în raport cu destinația. Un concept de călătorii însușit și practicat în cei 10 ani petrecuți pe piața turistică din Franța, dar încă prea puțin cunoscut în România.

Ciprian Sîrbu, Manager AuthenTrip.ro

Turismul responsabil înseamnă să călătorești în mod conștient, cu grijă pentru natură și biodiversitate, respectând culturile locale și încurajând economia echitabilă. Doar așa, locurile descoperite într-o vacanță își pot păstra autenticitatea, turiștii din toate colțurile lumii redescoperindu-le frumusețea ani la rând.

AuthenTrip le propune turiștilor săi alternativa unor călătorii prietenoase cu mediul. Mai exact, prin promovarea conceptului de slow-travel, se limitează numărul și distanța dintre deplasările necesare unei călătorii. Transportul este gândit mereu cu atenție deosebită la impactul ecologic, astfel încât sunt încurajate experiențele de transport în comun, iar călătoriile cu avionul sunt de minimum 7 zile, pentru scăderea emisiilor de CO2. Fapt extrem de apreciat de turiști, care se pot bucura de mai mult timp în vacanța mult visată.

!!! În plus, AuthenTrip nu promovează, sub nicio formă, turismul de masă.

Odată ajunși la destinație, turiștii sunt încurajați să experimenteze activități eco-friendly (drumeții în aer liber, kayak, echitație, bicicletă), dar și să aibă interacțiuni directe cu localnicii. AuthenTrip sprijină inițiativele locale de cazare, petrecere a timpului liber, prezervare a patrimoniului și identității culturale, întreaga experiență fiind una profundă, presărată cu interacțiuni autentice și trăiri reale.

67% dintre turiști își doresc să contribuie la economia locală și la susținerea redresării turismului

Turismul sustenabil se poate construi doar printr-o colaborare directă cu parteneri locali, care împărtășesc valori și principii comune cu cele promovate de platforma AuthenTrip. Sunt încurajați, astfel, producătorii și partenerii locali, sunt susținute afacerile de familie și sunt monitorizate, prin implicare directă, bunele practici de conviețuire cu cei care fac parte din ecosistemul turistic (angajarea localnicilor, remunerația echitabilă).

Cu o experiență de peste 10 ani în turismul individual personalizat, consultanții AuthenTrip planifică și organizează pachete dedicate călătorilor. Specializată exclusiv pe destinații explorate personal, AuthenTrip se adresează românilor care plănuiesc să descopere România, Finlanda, Norvegia, Insulele Feroe, Cuba, Mexic, Armenia, Georgia, Rusia sau Țările Baltice.

Sursa foto: Photo credit Roll Outdours _ partener AuthenTrip

Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Turism »



Setari Cookie-uri