Wizz Air lansează asistentul virtual Amelia

Wizz Air, una dintre cele mai mari companii aeriene din Europa, anunță lansarea asistentului virtual Amelia. Noul asistent virtual WIZZ va îmbunătăți în continuare standardele în experiența clienților companiei și le va permite acestora să obțină cu ușurință informații despre zborurile lor, oferind în același timp informații generale utile publicului călător.

Noul software de asistență al Wizz Air a fost inspirat de către Amelia Earhart, pionierul aviației americane, care a fost prima femeie aviator care a zburat singură peste Oceanul Atlantic.

Amelia, software-ul de asistență, este bucuroasă să răspundă la întrebări generale legate de Covid-19, asistență specială, metode de plată, check-in, anulare voluntară, deplasare cu copii mici, servicii WIZZ (de ex. WIZZ Discount Club, WIZZ Flex, WIZZ Priority, Seat Selection) și întrebări cu privire la alte câteva subiecte. Acest nou asistent virtual este gratuit pentru toată lumea și le permite clienților să afle informații rapid și ușor fără să interacționeze cu cineva, fără să comunice cu agenți prin e-mailuri sau prin telefon și fără să navigheze pe site-ul companiei.

Conversația în timp real cu agenții este de asemenea, disponibilă și gratuită, în cazul în care clienții au întrebări care depășesc cunoștințele Ameliei.

Funcția chatbot este disponibilă în prezent în limba engleză pentru un număr limitat de situații, cu toate acestea este lansată treptat pentru a acoperi un număr tot mai mare de subiecte pentru tot mai mulți clienți care vizitează wizzair.com. Pe lângă chatbot-ul nou lansat, agenții de chat live vor sprijini clienții cu răspunsuri la toate întrebările legate de zborurile și serviciile WIZZ, atât timp cât nu sunt necesare modificări ale rezervărilor care presupun plăți. Pentru solicitările care necesită plăți, Wizz Air oferă deja o serie de opțiuni de autogestiune direct din contul WIZZ precum și asistență din call-center.

Wizz Air operează o flotă de 136 de aeronave Airbus A320 și A321. Compania a transportat 40 de milioane de pasageri în anul financiar F20, care s-a încheiat pe 31 martie 2020.

Citeste si:
Wizz Air, obligată să reangajeze piloți și însoțitori de zbor...
Instanțele judecătorești din...

Sursa foto: Wizz Air
Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online. Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară. În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:


Mai multe articole din secțiunea Turism »



Setari Cookie-uri