Românii aleg tot mai mult cele peste 30 de hoteluri cu servicii All Inclusive de pe litoralul Mării Negre, pe acest segment fiind o creştere a cererii de 20% în acest an, faţă de anul 2019, reiese din datele publicate de un turoperator.

Conform consultanţilor "Paradis Vacanţe de Vis", sezonul 2021 a fost comparabil cu cel din urmă cu doi ani, care a fost, la rândul lui, cel mai bun sezon de litoral, atât din punctul de vedere al numărului de turişti, cât şi al încasărilor, relatează Agerpres.

În acest context, vânzările înregistrate de către turoperator au crescut cu 53% în comparaţie cu datele din 2020, numărul total de turişti ajunşi pe litoral prin agenţia din Constanţa fiind, în acest an, de peste 150.000.

De asemenea, s-a remarcat o evoluţie importantă a cererii pentru serviciile All Inclusive, cu un plus de 20% faţă de anul 2019. La ora actuală, pe litoralul românesc sunt peste 30 de hoteluri cu acest tip de servicii, care totalizează mai mult de 10.000 de camere.

"În 2021, sezonalitatea a fost similară anilor normali. Au fost, totuşi, ceva mai puţini turişti în luna iunie, din cauza vremii nefavorabile, însă mai mulţi turişti în luna septembrie, anumite hoteluri fiind deschise până pe 20 septembrie. Turiştii sunt din ce în ce mai mulţumiţi de serviciile oferite de către hotelurile şi structurile de cazare de pe litoralul românesc (...) 99% dintre hoteluri oferă servicii de calitate raportat la nivelul clasificării, o parte fiind modernizate sau chiar noi", subliniază specialiştii.

Turoperatorul "Paradis - Vacanţe de vis" a fost înfiinţat în urmă cu 21 de ani, fiind la ora actuală un jucător important pe litoralul Mării Negre.

Sursa foto: Shutterstock

Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online. Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară. În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:

Mai multe articole din secțiunea Turism »



Setari Cookie-uri