Ryanair a răspuns unui cuplu proaspăt căsătorit, care s-a plâns de lipsa ferestrei lângă locul rezervat, în zborul lor. Mark Bowe a apelat la rețelele de socializare pentru a se plânge că nu a avut fereastră lângă locul său în avionul spre Ibiza, unde el și soția lui se îndreptau spre luna de miere.

”Ne pregătim pentru luna de miere, mergem la Ibiza și abia așteptăm să admirăm priveliștea. Oh, dar stai...noroc, Ryanair!”, a scris turistul, pe Twitter, potrivit The Mirror.

Însă Ryanair a dat un răspuns inedit turistului nemulțumit de locul primit.

Compania a menționat că rezervarea presupune o alocare la întâmplare a locurilor și că, de asemenea, Ryanair ”vinde locuri, nu ferestre”.

Luna trecută, Ryanair a oferit încă un răspuns ironic unui alt client nemulțumit care nu a putut să stea cu restul grupului său. Turistul alesese opțiunea de alocare aleatorie a locurilor și echipa de social media a Ryanair a răspuns sarcastic: „Am ales alocare aleatorie și sunt supărat că am fost alocați aleatoriu”.

Sursa foto: Pixabay.com

Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Turism »



Setari Cookie-uri