22 Octombrie 2009

Parteneriat pe piata low-cost



Germanwings si compania low-cost a British Midland Airways, Bmibaby, au incheiat un parteneriat prin care vor opera impreuna zboruri catre unele destinatii internationale.
Prin introducerea acestui parteneriat, clientii vor beneficia de o oferta variata de zboruri.

Astfel, Germanwings pune la dispozitia iubitorilor de calatorii posibilitatea unor curse noi, precum cea cu Manchester. Orasul englez va putea fi vizitat de cinci ori pe saptamana, incepand cu 25 octombrie 2009, de pe aeroportul din Koln/Bonn.

De asemenea, clientii bmibaby au de acum posibilitatea de a folosi legaturile din reteaua Germanwings, de pe aeroportul Koln.

Modalitatea de rezervare este eficienta: odata efectuata alegerea cursei, clientul va fi directionat catre pagina de internet a liniei aeriene partenere, de unde poate achizitiona biletul electronic catre destinatia dorita.

Aceeasi pagina de internet a partenerului ofera multe alte destinatii si posibilitati atractive pentru pasageri.

Bmibaby, compania low-cost a British Midland Airways, preluata de catre Lufthansa, dispune de o flota de 20 de aeronave Boeing 737 si peste 30 de destinatii in Marea Britanie si Europa.

Germanwings opereaza zboruri catre peste 70 de destinatii din Europa, de pe 5 aeroporturi germane: Köln/Bonn, Stuttgart, Berlin Schönefeld, Hamburg si Dortmund.

Compania are o flota de 27 de avioane noi de tipul Airbus A319.

Germanwings targeteaza trei tipuri de pasageri: segmentul de business, pasagerii care isi viziteaza familia si prietenii, si, nu in ultimul rand, cei care iubesc vacantele.

Pentru acest an compania germana estimeaza venituri de circa 660 milioane euro, valoare similara celei din 2008.

Operatorul german este prezent pe piata locala din martie 2007, operand in prezent trei curse in relatia cu Romania: Bucuresti - Berlin, Bucuresti - Koln si Bucuresti - Stuttgart.

Germanwings a transportat, in primele noua luni ale anului, 54.000 de pasageri pe cele trei rute in relatia cu Romania, aproape jumatate dintre acestia fiind pasageri corporate.

Cititi si: Ultima dorinta inainte de faliment: Proprietarii My Air au incercat sa vanda afacerea catre Blue Air



Citeste si