Care este experiența noii șefe de la Dacia
Sursa: Dacia
Adt a ocupat anterior funcția de Vicepreședinte al mărcii Mercedes, iar aceasta va face parte și din echipa de conducere a Grupului Renault. În cadrul noii structuri organizaționale, ea îi va fi subordonată lui Fabrice Cambolive, Chief Growth Officer al Renault Group.
Dacia se află într-un proces accelerat de expansiune, în special prin lansarea SUV-ului de segment C, Bigster. În viitor, Dacia va adăuga două alte modele noi pe acest segment, un prim concept ce va prefața aceste mașini fiind pregătit pentru această toamnă.
„Suntem încântați să o primim pe Katrin Adt în fruntea mărcii Dacia. Cunoștințele sale solide și expertiza în dezvoltarea afacerilor ne vor permite să continuăm dinamica pozitivă a brandului și, mai ales, să abordăm împreună următoarea provocare: electrificarea gamei de produse «în stilul Dacia». Acum, odată ce marca este ferm poziționată pe podiumul pieței europene de retail, ne revine responsabilitatea de a o transforma într-un nou reper în domeniul vehiculelor electrificate”, a declarat Fabrice Cambolive, Chief Growth Officer al Renault Group.
Katrin Adt are o experiență de aproape 26 de ani în industria auto, activând în cadrul Daimler și Mercedes-Benz. Cu o pregătire în domeniul juridic, ea a ocupat diverse funcții de conducere: CEO al mărcii Mercedes-Benz în Luxemburg, Vicepreședinte pentru Dezvoltare Resurse Umane la Daimler, CEO al mărcii Smart, iar ulterior CEO Mercedes-Benz Own Retail Europe.
Mai recent, a condus departamentul de Audit Corporativ la Mercedes-Benz. Cu o carieră axată în principal pe vânzări și retail, Katrin Adt a coordonat mai multe transformări fundamentale, inclusiv tranziția mărcii Smart către un brand 100% electric. De asemenea, este implicată activ în promovarea diversității și mentoratul femeilor în domeniul tehnologiei.
Astăzi ne aflăm într-un moment definitoriu – atât din punct de vedere tehnologic, cât și social – în relația noastră cu automobilul. Dacia a demonstrat constant relevanța abordării sale prin produse care răspund în mod autentic așteptărilor clienților. Mai mult decât un brand, Dacia reprezintă o viziune curajoasă, inteligentă și accesibilă asupra mobilității. Suntem acum pe deplin angajați, alături de toate echipele Dacia și ale Grupului, precum și de furnizorii, partenerii și dealerii noștri, pentru a duce mai departe această călătorie extraordinară, a declarat Katrin Adt, CEO al mărcii Dacia.
Schimbări multiple la conducerea Grupului Renault
Grupul Renault își consolidează echipa de leadership și organizarea pentru a își accelera evoluția. Francezii au anunțat următoarea restructurare a funcțiilor de top:
- Fabrice Cambolive este numit în rolul nou creat de Chief Growth Officer, pe lângă rolul său de CEO al mărcii Renault. El rămâne membru al echipei de leadership.
- Philippe Brunet este numit Chief Technology Officer (CTO), alăturându-se echipei de leadership. El va gestiona Ingineria atât pentru Grupul Renault, cât și pentru Ampere.
- Thierry Charvet își extinde domeniul de activitate pentru a include și perimetrul Supply Chain, pe lângă rolul său actual de Head of Industry and Quality. El rămâne membru al echipei de leadership.
„Sub conducerea lui Denis, marca Dacia a devenit un brand puternic, cu o gamă de modele atractivă, reușind să atragă o bază de clienți tot mai largă. În numele Renault Group, doresc să-i mulțumesc lui Denis pentru toate realizările sale de-a lungul anilor. Îi urez bun venit lui Katrin Adt, a cărei experiență vastă în industria auto va reprezenta un atu esențial pentru Dacia”, a declarat François Provost, CEO al Renault Group.