Cine este noul șef al Mercedes-Benz în țara noastră
Kai-Uwe Trillenberg, în prezent Vicepreședinte Marketing & Vânzări pentru Mercedes-Benz Thailanda, va prelua oficial rolul de CEO al Mercedes-Benz România, începând cu 1 decembrie 2025, înlocuind-o pe Natalie Thompson, arată sursa citată, care subliniază că Thompson lasă organizația într-o „poziție solidă”.
Kai-Uwe va fi prezent în România începând cu noiembrie 2025 pentru a asigura o tranziție lină împreună cu Natalie, care a decis să facă următorul pas în cariera sa profesională în afara companiei. „„Natalie a fost un atu valoros pentru Mercedes-Benz România și îi suntem foarte recunoscători pentru leadership-ul și dedicarea ei. Viziunea sa și angajamentul pentru excelență au contribuit semnificativ la dezvoltarea business-ului pe piața românească”, a transmis Alexander Henzler, Head of Mercedes-Benz Central and Eastern Europe - Passenger Cars.
„Kai-Uwe vine în această nouă funcție cu o bogată experiență internațională și un istoric profesional consistent. Cu expertiza sa vastă și talentul demonstrat în a atinge rezultate superioare prin strategii inovatoare, este ideal poziționat pentru a prelua conducerea Mercedes-Benz România. Am încredere deplină că leadership-ul său va consolida poziția brandului pe piața românească,” a adăugat acesta.
Care este experiența celui care preia frâiele Mercedes-Benz România

Kai-Uwe Trillenberg și-a început cariera profesională la smart GmbH în 2003, acumulând experiență pe mai multe piețe europene, precum Elveția, Olanda și Austria.
Apoi a făcut tranziția la Mercedes-Benz, unde a avut responsabilități în Market Management pentru Marea Britanie și Irlanda. În 2007, a avansat în funcția de Director de Marketing & Vânzări la smart-BRABUS GmbH, unde a dezvoltat și lansat programul de individualizare de mare succes smart-BRABUS tailor-made.
Mai târziu, în 2014, Kai-Uwe s-a mutat în China, în Product Management pentru Compact Cars, supervizând introducerea cu succes a liniei de autoturisme compacte fabricate local. Din 2015, ca membru al echipei de Network Development, a jucat un rol crucial în inițiative strategice cheie și a cultivat legături puternice cu dealerii și investitorii din China, consolidându-și know-how-ul în vânzările retail.
În cel mai recent rol al său, ca Vicepreședinte de Marketing și Vânzări în Thailanda, Kai-Uwe a navigat cu succes printr-un mediu de piață complex, conducând inițiativa „Retail of the Future”, care a creat un proces de vânzări mai eficient, cu atenție sporită pe nevoile clienților.
Conducerea sa în Thailanda a fost marcată de o abordare data-driven, cu accent pe integrarea de noi perspective pentru a îmbunătăți constant performanța. Cu un mindset de perseverență și determinare, Kai-Uwe a creat o cultură de experimentare și învățare continuă, explorând în mod activ strategii inovatoare pentru a atinge obiective ambițioase.