18.000 de angajați, o singură echipă: cum a devenit Kaufland cel mai mare angajator privat din România

Foto arhiva proprie

18.000 de angajați, o singură echipă: cum a devenit Kaufland cel mai mare angajator privat din România

În doar două decenii de activitate pe piața locală, Kaufland România a crescut de la 7 angajați la aproximativ 18.000, devenind cel mai mare angajator privat din țară și un reper pe piața muncii. Compania este o prezență constantă în topurile dedicate celor mai mari și mai stabile companii din România.

Între 2015 și 2024, Kaufland a plătit anual, în medie:

  • 220 milioane euro – taxe și impozite de angajat;
  • 94 milioane euro – taxe plătite de angajator.

Astfel, aproximativ 314 milioane euro au intrat în economie în fiecare an sub formă de taxe și impozite asociate salariilor angajaților. 

Kaufland România, un angajator de top

Din totalul de 18.000 de angajați, 75% lucrează full-time, beneficiind de stabilitate și de un pachet salarial competitiv. În 2025, compania a fost certificată pentru al 10-lea an consecutiv de către Top Employers Institute, o recunoaștere internațională care validează calitatea politicilor de resurse umane și a culturii organizaționale.

„Strategia noastră de resurse umane pleacă întotdeauna de la oameni – de la nevoile lor reale și de la dorința de a le oferi un mediu în care să se dezvolte, să se simtă respectați și apreciați. Programele noastre de integrare, inițiativele și practicile solide de resurse umane sunt expresia acestei preocupări constante pentru bunăstarea echipei.” a declarat Laura Iancu, Director Resurse Umane Kaufland România și Republica Moldova

Prin programe dedicate, precum un Internship sau programul de Trainee, compania sprijină tinerii să facă primul pas în carieră și să se integreze cu încredere în mediul de lucru. În plus, a fost implementat programul de Studiu Dual Liceal, iar în prezent deruleză procesul de implementare a Studiului Dual Universitar în Logistică Operațională, inițiative care oferă să tinerilor acces la o formare practică solidă și o tranziție mai ușoară către o carieră stabilă.

Candidații pot opta pentru programe flexibile, pentru joburile part-time de 2, 4 sau 6 ore, și posibilitatea de a lucra în regim de telemuncă acolo unde specificul activității permite acest lucru, astfel încât angajații să își poată organiza mai bine timpul.

Incluziune și diversitate: programul ACCES

Încă din 2019, compania a lansat A.C.C.E.S., cel mai amplu program de incluziune a persoanelor cu dizabilități la locul de muncă din România. Programul sprijină integrarea reală și sustenabilă a persoanelor cu dizabilități în retail, fiind un exemplu de bune practici în piața muncii, la nivel local și internațional.

20 de ani de creștere accelerată

În 2005, compania pornea în România cu doar 7 angajați. Două decenii mai târziu, Kaufland nu este doar liderul pieței de retail alimentar, ci și un superbrand românesc - un partener strategic pentru economie, un reper pe piața muncii și o companie în continuă expansiune.

Mai multe informații despre posturile disponibile și programele dedicate tinerilor sau persoanelor cu dizabilități pot fi accesate pe site-ul cariere.kaufland.ro.

Personalizate pentru tine