Auchan va analiza intrarea pe piata de eCommerce din Romania anul viitor, urmand ca o testare a conceptului sa fie probabil posibila in 2016 , a declarat Patrick Espasa, directorul general al Auchan.

Auchan a lansat in alte tari comenzile online sub numele Auchan Drive, iar Espasa a raspuns ca anul viitor se va studia posibilitatea introducerii acestui proiect si in Romania. Conceptul de Drive presupune ca potentialul client plaseaza comanda online, dar pentru a ridica produsele trebuie sa mearga la un magazin fizic al retailerului.

“Eu am lansat acest concept in Italia si ar putea fi un succes si in Bucuresti. Vrem sa profitam si de experienta colegilor din alte tari”, a spus Espasa.

Un concept similar exista deja pe piata fiind lansat de Cora. In plus, Carrefour are deja un magazin online clasic, in care produsele sunt livrate acasa.

In Franta, Immochan, divizia imobiliara a Auchan, a anuntat ca are planuri sa lanseze un mall online. In mallul online pe care Immochan are in plan sa il lanseze in Franta ar urma sa se vanda produsele magazinelor din galeriile comerciale ale companiei, potrivit LeFigaro.

Retail jobs

Auchan a finalizat saptamana aceasta rebrandingul magazinelor Real preluate anul trecut. Cele 20 de magazine Real au fost remodelate in circa 6 luni, iar investitia a fost in medie de peste 2 mil. euro per magazin. In prezent Auchan detine in Romania 31 de magazine.

Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online. Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară. În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:


Mai multe articole din secțiunea eCommerce »


Setari Cookie-uri