Mediafax Group a incheiat un parteneriat cu Anuntul de la A la Z, semnaland prin aceasta miscare intrarea grupului media in zona de anunturi gratuite.

AZ.ro atrage circa 50.000 de vizite pe luna si genereaza circa 300.000 de afisari, conform Trafic.ro. Prin acest parteneriat, Mediafax intra in concurenta cu OLX.ro (fost Mercador – n.r.) sau Tocmai.ro.

Modificarea este semnalata la ROTLD.ro unde registrant al domeniului AZ.ro este trecut Mediafax Group S.A.

Informatiile de la Registrul Comertului, innoite in februarie 2014, indica ca actionari trei persoane fizice – Voinea Alexandru, 62% din Anuntul de la A la Z, Vlad Stefan Mircea, cu 37%. Un al treilea actionar, cu 1%, este inregistrat Dan Andrei.

Orlando Nicoara, general manager al Mediafax Group, nu a putut fi contactat pentru a confirma daca grupul a intrat sau nu in actionariatul Anunt de la A la Z S.A. sau doar au achizitionat domeniul AZ.ro.

Cele mai recente date financiare ale Anuntul de la A la Z sunt, potrivit Ministerului de Finante, din 2012, an in care compania a generat o cifra de afaceri de circa 350.000 de euro si pierderi de aproximativ 20.000 de euro, cu sapte angajati.

Principalii jucatori din piata de anunturi online sunt OLX.ro, Tocmai.ro, Anuntul.ro dar si Okazii.ro, acest din urma jucator avand un model de business diferit prin prisma faptului ca ofera produse (si) in sistem de licitatii.

Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Alex Goaga
Alex Goaga scrie despre antreprenoriat, new media si IT&C de peste sase ani, visand (in timpul liber!) la viitoarele holograme portabile “tip Star Wars”. Pasionat de citit (benzi desenate printre altele) .

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea eCommerce »


Setari Cookie-uri