Profitshare si Banca Transilvania au incheiat un parteneriat prin care BT a devenit prima institutie bancara din Romania care intra intr-un program de marketing afiliat in cadrul Profitshare.

Marketingul afiliat este un mod de promovare online, bazat pe performanta, prin intermediul caruia este platit comision exclusiv pentru rezultatele livrate de afiliatii care realizeaza promovarea online. De exemplu, pentru promovarea creditului de nevoi personale fara garantii, Practic BT, care se concretizeaza intr-un lead aprobat de Banca Transilvania, afiliatii Profitshare primesc un comision.

Profitshare este una dintre principalele retele de marketing afiliat din Romania, iar Banca Transilvania, una dintre cele mai mari trei banci din Romania.

„Salutam intrarea Bancii Transilvania pe piata de marketing afiliat. Prin intermediul Profitshare, va avea acces la peste 20.000 de afiliati, site-uri si specialisti in marketing online. Este un semnal clar ca investitorii in publicitate isi regandesc strategiile de marketing prin prisma eficientizarii”, declara Marius Pahomi, director general al Conversion Marketing, agentia de marketing online care detine si opereaza reteaua Profitshare.

In luna mai a anului curent, Conversion Marketing achizitiona platforma de email-marketing Conectoo, unul dintre principalii furnizori de solutii de e-mail marketing din Romania. Principalul concurent al Profitshare este 2Parale.ro.

Citeste si:
#bankingurban Cum faci banking fara a trece prea des pe la banca
#bankingurban Cum faci...


Te-ar putea interesa si:


Mai multe articole din sectiunea eCommerce »



Citeste si
Economisirea alocatiei timp de 18 ani: cati bani poti strange