30 Iulie 2014

eMag ia demaraj: magazinul intra pe piata auto si vinde peste 8.000 de produse



eMag, cel mai mare retailer online din tara, isi extinde portofoliul cu o noua categorie de produse – auto, punand la dispozitia clientilor peste 8.000 de produse. Noua categorie este disponibila atat direct din stocul eMag, cat si prin platforma Marketplace, ca urmare a parteneriatelor stabilite cu 23 de vendori.

Produsele sunt grupate in sase mari sectiuni: Anvelope & Jante, Intretinere & Cosmetica auto, Electrica auto, Accesorii auto exterioare & interioare, Reparatii & Depanare auto si Echipamente profesionale.

“90% din oferta prezenta in categoria auto este axata pe produse de calitate medie si inalta. Sunt produse care echivaleaza in calitate cu cele din echiparea originala a vehiculelor, cu notorietate pe piata: Valeo, Bosch, Total, Elf, Castrol, Mobil, Michelin, Continental etc.”, a declarat Violeta Luca, vice president & executive director eMag.

Extinderea portofoliului cu produse din segmentul auto vine pe fondul unui trend ascendent pe care il inregistreaza vanzarile online de echipamente aferente acestei categorii, atat in Romania, cat si la nivel european. “Segmentul auto va reprezenta o directie strategica pentru eMag, cu atat mai mult cu cat rezultatele bune inregistrate la vanzarile de roviniete si polite de asigurare RCA ne incurajeaza sa continuam investitiile in aceasta zona”, a mai spus Violeta Luca.

Noua categorie de produse va include in perioada imediat urmatoare si piese auto dedicate. Prin acest demers, eMag urmareste sa devina un jucator important pe piata de accesorii si piese auto. Principalii concurenti ai eMag sunt Altex, Domo, precum si Cel.ro, EvoMag.ro sau PCGarage.ro.



Citeste si