18 Septembrie 2014

Cum ajuta eCommerce-ul la renasterea unui brand Coca-Cola



Gigantul Coca-Cola a incheiat un parteneriat cu retailerul online Amazon.com pentru a distribui Surge, o populara bautura energizanta din anii ’90,– si unii clienti sunt extaziati de acest prospect, scrie presa internationala.

Bautura cu (mai) multa cofeina se intoarce de anul acesta pe piata, dupa ce Coca-Cola a lansat-o initial in 1996 ca un concurent pentru Mountain Dew. Desi are cu 0,25 miligrame mai putina coferina decat concurentul numit, parintii si profesorii au descurajat copiii de la consumul acestei bauturi, ducand la vanzari dezamagitoare. Compania americana a fost nevoita sa stopeze complet productia Surge in 2002.

Coca-Cola a anuntat saptamana aceasta ca brandul va reveni insa pe piata, “multumita eCommerce-ului”, a spus Wendy Clark, Coca-Cola senior vice president. “Daca asteptarile sunt atinse, acesta ar putea fi primul din mai multe sortimente de bauturi pe care le-am putea lansa in zona eCommerce”, a mai spus Clark.

In Romania, bautura populara in anii ’90 nu a ajuns, insa de acum aceasta poate fi consumata, via eCommerce, si in tara. Pagina de Facebook a Surge are deja aproape 150.000 de fani.

Sursa foto: Flickr.com.



Citeste si