7 Noiembrie 2014

Millward Brown: Utilizatorii multichannel asteapta preturi similare in online si offline



Utilizatorii multichannel se asteapta sa gaseasca un pret similar in mediul offline si online, in timp ce consumatorii care achizitioneaza exclusiv offline tind sa cumpere dintr-un singur loc, a declarat Catrinel Argintaru, senior qualitative researcher Millward Brown Romania, in cadrul RetailArena - Innovation in Retail, organizata de Wall-Street.ro cu sprijinul PayU, Evozon si Mastercard.

Potrivit datelor Millward Brown, 15% din utilizatori sunt multichannel, procent in crestere in concordanta cu penetrarea comertului online, care a evoluat de la 15% in 2011 pana la 22% in prezent. In plus, penetrarea Internetului este in momentul actual de 72%, in crestere fata de 68% in 2011.

Pe de alta parte, 27% din consumatorii offline se informeaza pe Internet inainte de a cumpara offline. Insa, in momentul in care se afla in magazin 8% dintre cumparatori s-au documentat online in acel moment. In schimb, 26% din consumatorii care au comandat online ultima data au fost in magazinul fizic pentru a se documenta.

De asemenea, datele Millward Brown arata ca 58% dintre cei care au cumparat online au decis ca acele cumparaturi sa fie livrate acasa, in timp ce 13% au decis sa le ridice din magazinul fizic.

“In urma unui sondaj realizat chiar in timpul conferintei retailArena retailerii pe care i-am consultat au declarat ca vor implementa pentru consumatorii de multichannel activitati precum cupoane si vouchere pentru servicii, click-to-call sau pagina de Facebook”, a spus Catrinel Argintaru.



Citeste si