7 Noiembrie 2014

Daniel Nicolescu, PayU: Trebuie sa intelegem contextul in care se afla clientul



Intelegerea contextului in care se afla clientul, focusul in jurul lui, simplificarea si alegerea partenerilor cu aceleasi valori si cultura sunt elemente esentiale in constructia strategiei de business, a declarat Daniel Nicolescu, CEO al PayU.

Daniel Nicolescu, CEO al PayU, cel mai mare procesator de plati de pe plan local, a propus la retailArena, sa ne uitam la o perspectiva diferita a clientului. “Voi sustine astazi ca trebuie sa intelegem contextul in care se afla clientul indiferent de modalitatea de plata ”, a declarat Daniel Nicolescu.

El propune ca strategia de business sa aiba la baza cateva intrebari. Una dintre aceste intrebari este “Cum utilizam o tehnologie ca sa ne crestem business-ul?” El spune ca raspunsul acestei intrebari este simplificarea. “Este important sa simplificam si sa nu fortam comportamentul clientului cand interactioneaza cu noi”, a mai spus seful PayU, dupa ce a dat exemplul tehnologiei NFC pentru a ilustra un esec si exemplul Uber pentru a ilustra succesul.

Pe langa tehnologie, care trebuie sa fie simpla si adaptata comportamentului de consum, Daniel Nicolescu spune ca este important ca managerii sa se gandeasca ca motorul business-ului este clientul, nu site-ul sau partenerii. “Incepem sa ne construim o strategie in jurul clientului in functie de contextul lui: este acasa, la birou, pe strada”, a mai spus managerul PayU. El da cateva exemple din ceea ce a facut compania pentru a se adapta contextului clientului. “In functie de cum adresam clientul, ni se poate schimba business-ul. Partea de telefon presupune o intimitate foarte mare. De asemenea, nu exista capabilitatea de a vedea multe informatii despre produs: sa faca research, sa vada review-uri, asa ca aici trebuie sa ofertam produse simple la care nu ai nevoie de detalii pentru decizia de cumparare”, spune Daniel Nicolescu.

El a explicat ca un mediu foarte interesant este tableta intrucat genereaza decizii de cumparare care impacteaza o cumunitate (familie, prieteni). Tableta trece din mana in mana cand iei decizii. Spre exemplu, pachetele de travel se vand bine pe tableta, a spus oficialul PayU, adaugand ca firma pe care o conduce se adapteaza tot timpul astfel incat sa mentina clientul in zona de confort. In cazul platii de facturi, unde exista mai degraba o durere si nu o fericire, PayU a implementat un sistem de plata One-Click. Astfel, clientul isi poate plati factura doar printr-un click sau chiar automat.

PayU este partenerul zilei de eCommerce la retailArena, eveniment organizat de Wall-Street.ro in parteneriat cu MasterCard, PayU si Evozon.



Citeste si