Romanii fac cumparaturi online in medie de 300 de lei pentru sarbatorile de Paste, triplu fata de o zi normala, arata o analiza a magazinului online Pravalia Mica, care vinde produse alimentare, terapeutice si cosmetice 100% romanesti.

Peste 70% din romani aleg produsele traditionale atat pentru masa de Sarbatoare, cat si pentru a face cadouri. In aceasta perioada, vanzarile au o crestere semnificativa in valoare si in volum. Valoarea cosului mediu de cumparaturi de Paste se ridica la aproximativ 300 de lei, fata de comenzile de aproximativ 100 de lei, inregistrate in lunile precedente.

Odata cu apropierea sarbatorilor, creste foarte mult si interesul acordat cosurilor de cadouri pline cu specialitati gourmet, dulciurile, siropurile, specialitati din miere de albine, branzeturile maturate, zacusca, fursecurile de casa, vinurile si uleiurile presate la rece fiind ideale in acest sens.

"In general, de sarbatori, romanii sunt mult mai atenti la alimentele pe care le pun pe masa. Astfel, pe langa cumparaturile obisnuite pe care si le fac din lanturile de retail, acestia acorda un interes mai crescut produselor romanesti din oferta magazinelor specializate, preparatele traditionale din carne de oaie si de miel, babicul, ghiudemul, branzeturile maturate sau proaspete de capra, oaie si bivolita, sosurile pentru fripturi si dulciurile de casa realizate in sistem de manufactura fiind la mare cautare in aceasta perioada ”, a declarat Tudor Barbu (foto), managing partner Pravalia Mica.

Retail jobs

O alta categorie de produse care sunt la fel de solicitate in aceasta perioada sunt si specialitatile din miere de albine, iaurturile si conservele din fructe si legume, acestea jucand un rol deosebit de important in intarirea si protejarea sistemului imunitar, ce este usor mai slabit primavara.

Lansat online in 2014, magazinul Pravalia Mica vinde produse realizate in proportie de 90% in in mici gospodarii sau laboratoare specializate de pe piata locala in sistem de manufactura. Magazinul are pe stoc 380 de tipuri de produse, de la alimente traditionale romanesti (lactate, produse pe baza de carne si peste, conserve, dulceturi, gemuri, uleiuri, sosuri, paste sau dulciuri artizanale), la specialitati din miere de albine si produse apicole, folosite in scop alimentar, terapeutic sau cosmetic si produse de ingrijire personala 100% naturale (creme, sapunuri, masti de fata, balsam de buze etc.).

Citeste si:
Cardoș (Agroland): Toți ne dorim produse românești, dar la raft...
retailArena 2021 | Horia...

Printre cele mai cunoscute marci comercializate sunt Prisaca Transilvania, Luna Solai, Ana Are, Artesana, Apidava, Ana Boutique, Vrancioaia Traditional, Pivnita Bunicii, GourmeTraditional, Cabana Motilor si sapunurile Cheia.

Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online. Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară. În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:

Setari Cookie-uri