"As vrea, in timp, sa reusim sa ne promovam mai putin pe Google si Facebook si sa utilizam banii intr-un mod mai inteligent, ca de exemplu crearea de continut relevant, astfel incat acest continut sa fie preluat de bloguri, de reviste sau de agentii de presa", a spus pentru wall-street.ro, Ciprian Stancu, fondatorul Republica Bio.

El precizeaza ca evitand promovarea pe Facebook si Google se creaza un circuit mult mai sanatos. "Nu mai platesti bani catre Google, care expatriaza banii, sau catre Facebook, care isi raporteaza profitul in Irlanda, ci platesti niste jurnalisti locali, care sa faca research pentru tine, sa creeze continut relevant si util pentru consumatorii tai. Cercul se inchide si investitiile raman in Romania", completeaza Ciprian.

De altfel, Republica Bio colaboreaza deja cu o serie de jurnalisti, care produc continut pentru blogul prin care Ciprian vrea sa informeze consumatorii despre beneficiile produselor bio.

Cat conteaza calitatea site-ului in e-Commerce

"Un site prietenos si smart este totul in e-commerce, insa la site am lucrat un an de zile, cu o echipa de 10 oameni. Daca cineva isi inchipuie ca in 2015 poti sa faci un site de e-commerce pe genunchi, 2 oameni, in cateva luni, se inseala", spune Ciprian, explicand in acelasi timp ca e-commerce inseamna mai mult decat o platforma de shopping.

Citeste si:

"E-commerce inseamna usability, functii in cadrul platformei, scripturile din spate ca sa te indexeze Google. Doar o platforma poti sa ti-o cumperi, sunt formate ready-made, ai luat-o la pachet, ai pus produsele si faci niste adaptari, dar si experienta de dupa conteaza foarte mult", adauga managerul Republica Bio.

Cititi pe wall-street.ro si interviul complet cu Ciprian Stancu.

Sursa foto: Mediafax Foto