12 Noiembrie 2015

Carmen Capitanescu, Media Galaxy: Online-ul nu trebuie privit de sine statator, ci integrat



Online-ul nu trebuie privit de sine stator, ci integrat, a declarat Carmen Capitanescu, marketing manager Media Galaxy la retailArena.

RetailArena este un eveniment organizat de wall-street.ro si sustinut de Evozon Systems & Hybris, an SAP Company. Partenerii Omnichannel Day sunt Vodafone & MindSpeed, iar cele doua module de discutii sunt sustinute de Media Galaxy, respectiv DPD Romania. Partenerii Innovation & Marketing Day sunt VISA, Microsoft si Telekom Romania. Sponsorii evenimentului sunt Carrefour, PepsiCo, Q InStore Radio, Netopia MobilPay si SEO Monitor.

In cazul Media Galaxy deja exista integrare omnichannel, compania introducand servicii precum ridicare si retur in magazin la comenzile online. Mihnea Nicolescu, eCommerce manager al Media Galaxy a spus ca 50% din traficul online e mobile, insa rata de conversie este la jumatate fata de desktop, consumatorul folosind mobilul in special pentru a se informa.

"Trebuie sa fii alaturi de client oriunde este el", a declarat Carmen Capitanescu. Ea a explicat ca abordarea omichannel iti aduce un return of investments foarte bun. Spre exemplu, spune Carmen Capitanescu poti sa nu mai ai unele costuri prin implementarea sistemului de ridicare si retur in magazin, plus ca atunci cand omul intra in magazin pot exista si noi achizitii.

"Online-ul este mai simplu intr-adevar... e mult mai dificil sa oferi mai mult. In baza acestui aspect, Altex, respectiv Media Galaxy apeleaza la o abordare omnichannel si ofera clientilor sai acea experienta unica de cumparaturi online si in magazine. Da, este un drum mult mai lung si mult mai greu, dar si cel mai apreciat de client", a completat Dan Ostahie, proprietarul retelelor de magazine electroIT, post eveniment.



Citeste si