13 Noiembrie 2015

Alina Stepan, Ipsos Research: Ce a ramas neschimbat in comportamentul clientilor din retail



Femeile se ocupa in general de cumparaturile de familie, merg de patru ori pe saptamana la magazine si principalul produs achizitionat este laptele. Asa se intampla in 2015, la fel stateau lucrurile si in urma cu 50 de ani, potrivit declaratiilor Alinei Stepan, managing director la Ipsos Research South-East Europe.

"In 2015, profilul cumparatorului arata asa: 6 din 10 cumparatori sunt femei, peste merg pe jos la cumparaturi, fac patru drumuri pe saptamana, iar varsta medie este de 48 de ani. In 1965, 8 din 10 consumatori erau femei (24% erau barbati), mergeau tot de patru ori pe saptamana, iar varsta medie era aceeasi", a explicat Alinei Stepan.

Pe primul loc in lista de cumparaturi a ramas in continuare laptele

In urma cu 50 de ani, cumparaturile de impuls erau mai putine, acum cumparatorii cumpara din aceasta categorie banane si bauturi energizante.

In continuare, varful cumparaturilor are loc in weekend, in magazinele cele mai apropiate de casele clientilor.

RetailArena este un eveniment organizat de wall-street.ro si sustinut de Evozon Systems & Hybris Software, an SAP Company. Partenerii Omnichannel Day sunt Vodafone& Mindspeed Communications, iar cele doua module de discutii sunt sustinute de Media Galaxy, respectiv DPD Romania. Partenerii Innovation & Marketing Day sunt VISA, Microsoft si Telekom Romania. Sponsorii evenimentului sunt Carrefour Romania, PepsiCo, Q InStore Radio si Netopia MobilPay.



Citeste si