23 Noiembrie 2015

Ce fac cei care au comandat, din greseala, de doua ori de pe eMag



Clientii care au comandat de doua ori acelasi produs pe eMag, in momentele in care site-ul avea probleme cu inregistrarea comenzilor, pot sa trimita un mesaj privat pe pagina de Facebook a eMag, a declarat Iulian Stanciu, CEO al retailerului, pentru Wall-Street.ro.

“Au existat cazuri in care, din cauza traficului foarte ridicat si a numarului mare de comenzi pe un singur produs, unii clienti au facut doua comenzi pentru un acelasi produs, platind de doua ori. Solutia cea mai simpla, oferita de oficialii eMag, este: Intrati pe pagina de Facebook a eMag, dati un mesaj privat scurt in care spuneti ce s-a intamplat si numarul de comanda la final. Una dintre plati va fi returnata”, a spus Stanciu.

eMag, cel mai mare retailer online de pe piata locala, va incepe primele livrari in aceasta dupa-amiaza, iar unii clienti ar putea sa isi primeasca comenzile incepand de azi.

Wall-Street.ro iti prezinta live ce se intampla la sediul eMag.



Citeste si