Cat a vandut eMag de Black Friday, PLUS o premiera pe piata electroIT
Peste 60% din valoarea comenzilor electro-IT de Black Friday au fost realizate de clienti in online, pornind de la datele analizate de eMAG pe parcursul zilei.
„Este o zi istorica in comertul online electro-it. Conform datelor noastre, peste 60% dintre cumparaturile de Black Friday au fost facute in magazinele online. Clientii au apreciat preturile mai bune, oferta diversificata si posibilitatea de a returna produsele in 30 de zile. Daca in mod normal cota uzuala este de 30% pentru on-line, de Black Friday am depasit cu mult acest prag”, declara Tudor Manea, director general eMAG.
Cifre eMAG de Black Friday:
- 602.000 produse comandate
- 202 milioane lei este valoarea produselor comandate
- In premiera, mobile-ul a depasit desktopul, avand 51% dintre cele 5,579 milioane de vizite de pe site-ul eMAG
- Varf de 370.000 de clienti simultan pe site
1. Comenzi de 20 de milioane de lei generate pentru cei peste 800 de vanzatori integrati in platforma eMAG Marketplace
2. 40.000 de comenzi generate pentru parteneri.
eMAG a lansat in 2011 evenimentul Black Friday pe piata din Romania si a organizat ziua cu cele mai multe reduceri din an vineri, 20 noiembrie.