3 Decembrie 2015

Andrei Cepoi, Telekom: Magazinele pot sa individualizeze experienta clientilor prin tehnologie



Retailerii pot si ar trebui sa individualizeze experienta clientilor prin tehnologie, a declarat Andrei Cepoi, ICT sales manager la Telekom Romania in cadrul Retail Arena, eveniment organizat de Wall-Street.ro.

„Modul in care ne raportam la tehnologie va face diferenta in business, schimbarea este singura constanta astazi si felul in care reusim sa extragem valoare din datele enorme pe care le avem va face diferenta. Vorbim de omnichannel, de aceeasi experienta in online si offline...acest lucru inseamna ca pantoful pe care il gasesc pe internet sa fie si in magazinul fizic. Experienta va trebui sa fie foarte aproape de consumator. Trebuie sa individualizam experienta pe tipologii de consumator, asta trebuie sa facem cu toti prin tehnologie. Noi vrem sa facem acest lucru impreuna cu retailerii”, spune Cepoi.

RetailArena este un eveniment organizat de wall-street.ro si sustinut de Evozon Systems & Hybris Software, an SAP Company. Partenerii Omnichannel Day sunt Vodafone& Mindspeed Communications, iar cele doua module de discutii sunt sustinute de Media Galaxy, respectiv DPD Romania. Partenerii Innovation & Marketing Day sunt VISA, Microsoft si Telekom Romania. Sponsorii evenimentului sunt Carrefour Romania, PepsiCo, Q InStore Radio si Netopia MobilPay.



Citeste si