Magazinul PC Garage a atins in 2015 o cifra de afaceri de 165 de milioane de lei, in crestere cu aproximativ 30% comparativ cu anul precedent. Ultimele trei luni ale lui 2015 au fost cele mai bune, atat din punct de vedere al traficului inregistrat pe site-ul pcgarage.ro, cat si al vanzarilor. Mai exact, acestea au contribuit cu peste 35% din cifra de afaceri a anului. Totodata, in perioada Black Friday, de la finalul lunii noiembrie, vanzarile au cunoscut o crestere de aproape 50% fata de aceeasi perioada din 2014.

In anul 2015, echipa s-a dedicat automatizarii si optimizarii proceselor in toate departamentele companiei, acest lucru reflectandu-se in evolutia cifrei de afaceri. Cele mai populare categorii de produse au fost cele dedicate gamingului, precum perifericele si componentele PC high-end (placile video si procesoare). Topul a fost completat de laptopuri, smartphone-uri si televizoare. De altfel, o crestere semnificativa au avut laptopurile de gaming, remarcandu-se nevoia clientilor de a dispune de mobilitate si specificatii de top. Concret, aproape 25% din laptopurile vandute in 2015 sunt modele dedicate gaming-ului.

„In 2016 vom continua sa extindem oferta de componente, periferice si laptopuri de gaming. Un accent special vom pune pe categoria de gadgeturi purtabile – smartwatch-uri si bratari fitness – si pe cea de mobile“, a declarat Razvan Pop, director de marketing la PC Garage.

Principalii concurenti ai PCGarage sunt eMag, Cel.ro, precum si traditionalii Altex, Media Galaxy si Flanco.

Citeste si:
100.000 de opinii ale cumparatorilor online: ce vor romanii?
100.000 de opinii ale...


Te-ar putea interesa si:


Mai multe articole din sectiunea eCommerce »



Citeste si
Laptopuri de gaming premium cu reduceri foarte mari