3 Martie 2016

Ce efecte a avut personalizarea recomandarilor catre clienti in vanzarile eMag



Gravity R&D, unul dintre principalii jucatori in furnizarea de solutii de personalizare a experientei utilizatorilor in relatia cu magazinele online, a finalizat primul an de colaborare cu eMAG cu rezultate si efecte specifice unei evolutii pozitive asa cum este cresterea ratei de conversie cu pana la 30% si venituri suplimentare de 9 euro/1000 de recomandari.

“Avem mare incredere in eficienta tehnologiei noastre si in capacitatea de a livra rezultate conform asteptarilor. Cand am hotarat intrarea pe piata din Romania, cel mai logic pas a fost sa testam solutia noastra pentru cel mai mare jucator din piata de e-commerce. Cooperarea cu eMAG a confirmat asteptarile noastre si ne dorim extinderea pe piata locala”, spune Serban Manea, business development manager Gravity Romania.

Gravity este in prezent o extensie a echipei eMAG de dezvoltare in-house. eMAG a continuat sa foloseasca serviciile Gravity ca furnizor de solutii personalizate de recomandari, implementand solutia, atat pentru utilizatorii de desktop, cat si pentru cei de mobil. Ulterior, integrarea a fost extinsa si in celelalte tari unde eMAG este prezent: Bulgaria, Ungaria, si Polonia.



Citeste si