5 Aprilie 2016

Studiu Ipsos: Afla date in premiera despre cumparaturile online din Romania si din regiune



Alimentele si produsele de bacanie care urmeaza sa fie preparate acasa, dar si mancarea deja gatita sunt categoriile cu cea mai mare frecventa de comenzi online, potrivit unui studiu realizat de Ipsos Research la nivel regional pentru EcomTEAM, eveniment organizat de Wall-Street.ro pe 6-7 aprilie la Brasov, la Hotelul Kronwell.

Pe de alta parte, produsele comandate de cei mai multi dintre romanii care cumpara online sunt cele din categoria de electronice si IT&C. Astfel, 95% dintre romanii care fac cumparaturi pe internet isi comanda astfel de produse.

Urmatoarele categorii sunt cele de cosmetice si produse de ingrijire personala (92%) si articolele de fashion (haine, incaltaminte si accesorii). 90% dintre romanii care cumpara online isi comanda produse de fashion.

Studiul s-a aplicat online, pe un esantion urban reprezentativ de 500 de persoane per tara (Romania, Marea Britanie, Rusia, Polonia, Ungaria), respondentii avand varsta de peste 16 ani. La un nivel de incredere de 95%, marja de eroare este de ±3.8%.

Daca vrei sa afli mai multe despre obiceiurile de cumparaturi online din Romania, dar si din alte tari europene (Marea Britanie, Rusia, Polonia si Ungaria), vino la ecomTEAM, eveniment in cadrul caruia Ipsos Research va dezvalui acest studiu exclusiv. Studiul va fi prezentat de Guillaume Guerrin, manager al departamentului de cercetare online si mobile in cadrul IPSOS pentru zona Europa & Comunitatea Statelor Independente.



Citeste si