Business-ul de curierat reprezinta “o oportunitate maxima” pe piata locala, daca reusesti sa scalezi si sa ai capacitate mare de transport, considera Iulian Stanciu, actionar si CEO al eMag, cel mai mare retailer online din Romania.

El isi bazeaza afirmatiile atat pe evolutia pietei, in Romania eCommerce-ul fiind de doar 3% din total retail, cat si pe cresterea timpilor de livrare, de la inceputul anului pana in prezent. “Imediat dupa Black Friday, curierii si jucatorii se asteptau ca vanzarile sa incetineasca mai puternic. Acest lucru nu s-a intamplat, asa ca am fost luati prin surprindere; este greu sa scalezi rapid”, explica Iulian Stanciu.

Cererea este foarte mare pe piata, si aceasta va continua sa evolueze pozitiv. “Cine are capacitate de transport, umple!”.

Chiar si asa, nu se va ajunge ca timpii de livrare sa creasca mai mult de 2-3 zile in perioade normale, subliniaza seful eMag. “Atat noi cat si curierii facem investitii pentru a eficientiza permanent procesul de livrare – de la sortarea din depozitele noastre, pana la clientul final”, puncteaza el.

Totodata, eMag va pastra livrarea in 2 ore pentru un cost suplimentar de 39 de lei, 24 de ore din 24.

Ramai pe wall-street.ro pentru mai multe informatii cheie oferite de liderul pietei, eMag. Principalii concurenti ai retailerului sunt Altex, Cel.ro, EvoMag sau Elefant.ro.

Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Alex Goaga
Alex Goaga scrie despre antreprenoriat, new media si IT&C de peste sase ani, visand (in timpul liber!) la viitoarele holograme portabile “tip Star Wars”. Pasionat de citit (benzi desenate printre altele) .

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea eCommerce »


Setari Cookie-uri