4 Octombrie 2016

FashionUP preia operatiunile Click4Fashion din Romania, Bulgaria si Ungaria



FashionUP, magazin online de imbracaminte si accesorii, anunta dezvoltarea afacerii sale in regiune prin preluarea proiectul Click4Fashion in Romania, Bulgaria si Ungaria, de la 1 octombrie. FashionUP va integra in strategia sa toate operatiunile din aceste tari, dar si o mare parte din echipa Click4Fashion. Astfel, pe langa cele peste 50.000 de produse care deja listate pe site-ul FashionUP, clientii vor putea gasi si brandurile oferite pana acum de Click4Fashion. Noul proiect va continua sub marca FashionUP, iar Mira Anghelescu, fostul CEO al Click4Fashion, va deveni COO al FashionUP.

“Am urmarit si apreciat inca de la inceput proiectul dezvoltat de Mira si echipa pe care aceasta a construit-o, iar consolidarea celor doua afaceri vine ca o urmare fireasca a planurilor FashionUP de a deveni unul dintre cei mai importanti jucatori regionali din segmentul e-fashion. Viziunea comuna de business, portofoliul complementar de branduri si experienta internationala a echipei Click4Fashion au fost principalele argumente strategice in favoarea acestui parteneriat. Urmeaza o perioada intensa pentru comertul online si suntem increzatori in ceea ce putem construi impreuna”, a declarat Alin Stanciu, fondatorul FashionUP.

Pana la finalul anului, FashionUP planuieste sa puna la dispozitia clientilor peste 50.000 de produse de la unele dintre cele mai cerute si cautate marci.

FUP Distribution, compania care opereaza magazinul online fashionup.ro, tinteste anul acesta afaceri de peste 30 milioane de lei. Compania mai are operatiuni si in Bulgaria si Ungaria, iar in Romania, media cosului de cumparaturi este de aproximativ 350 de lei.

“Inca de anul trecut, cand am demarat proiectul Click4Fashion, am planificat cu grija toti pasii, care in final ne-au adus aici. Eforturile noastre s-au concentrat atat pe dezvoltarea portofoliului de furnizori si clienti, cat si pe extinderea pe alte piete. In mai putin de un an, am reusit sa deschidem operatiuni in patru tari - Romania, Bulgaria, Slovenia si Ungaria, sa cream si consolidam o imagine pozitiva, dar si sa implementam programe orientate catre client si nevoile lui. In ultimele luni, am cautat sa identificam, atat pe piata externa, cat si pe cea interna, un partener care sa ne semene, dar care sa ne si completeze. Inca de la prima intalnire, am simtit ca FashionUP este exact ce ne dorim. In felul acesta vom tinti o piata mult mai mare, cu un portofoliu imbunatatit si stiu ca ambele echipe vor forma un nucleu de idei care vor aduce un plus in viata clientilor nostri”, a declarat Mira Anghelescu.



Citeste si