28 Octombrie 2016

Nadir Balasel, FAN Courier: Frenezia de Black Friday incepe sa scada



Nadir Balasel, director adjunct la FAN Courier, considera ca „nebunia de Black Friday incepe sa se stinga”, dupa ce a remarcat ca frenezia specifica acestei perioade scade considerabil. In cadrul celei de-a patra editii a retailArena, reprezentantul companiei de curierat a explicat si care sunt provocarile in aceasta perioada plina pentru zona de livrari.

„Cred ca aceasta nebunie de Black Friday se va stinge, nu mai este aceeasi frenezie. Poate si noi suntem mai bine pregatiti, poate si clientii au alte asteptari, dar vedem fenomentul altfel, isteria nu mai este la fel de accentuate. De exemplu, in primii ani retailerii promiteau inclusiv livrari in 24 de ore, in perioada Black Friday, un lucru efectiv imposibil. In primii ani am invatat sa mergem, in anii urmatori am invatat sa alergam si in continuare speram sa invatam sa zburam”, a declarat Balasel.

Una dintre principalele provocari ale FAN Courier este legata de resursa umana, in conditiile in care media de varsta in logistica este din ce in ce mai mare. „Noi, cei care lucram in logistica, imbatranim iar tineretul nu mai este atras de acest domeniu, au altele de care sunt interesati”, a mai spus directorul adjunct al celei mai mari companii de curierat din Romania.

In acest moment, 89% din clientii care cumpara online inca opteaza pentru plata in numerar a produselor si serviciilor comandate, piata de e-commerce fiind estimata la 8,4 miliarde lei in 2015, de procesatorul de plati online PayU Romania.

In acest context, o provocare majora pentru FAN Courier ramane plata cu cardul la livrare, alaturi de imbunatatirea predictibilitatii livrarilor.

Pentru Black Friday 2016, FAN Courier estimeaza cresterea cu 30% -35% a numarului de livrari si o crestere cu 15-20 % a kilogramelor livrate.

Partenerii evenimentului sunt Microsoft (Technology Partner), Omnichannel Day delivered by FAN Courier, Media Galaxy (partener), Altex(partener), PayU (partener), ING Bank(partener), Carrefour (partener), Service Return (sponsor) si VE Interactive (sponsor).



Citeste si