FashionDays, unul dintre cele mai mari magazine online de fashion, si-a crescut anul acesta cosul mediu cu 12%, pana la 80 de euro, share-ul dispozitivelor de pe care clientii achizitioneaza inclinand din ce in ce mai mult pe mobile – 68%, fata de doar 32% desktop, spune Andrei Chirila, chief marketing officer la FashionDays.ro. Cand incepe compania Black Friday si ce avantaj au utilizatorii aplicatiilor FashionDays, citeste in materialul de mai jos.

“Dimineata domina mobile-ul, pe parcursul zilei lucrurile echilibrandu-se. Seara si in weekend, insa, mobile-ul domina. Pe de alta parte, Romania acopera 58% din vanzari, Bulgaria si Ungaria acoperind 42% din vanzari”, mai spune managerul FashionDays.

O strategie care a dus la cresterea valorii cosului mediu a fost introducerea, din vara aceasta, a livrarii gratuite indiferent de valoarea comenzii, cumulat cu retur gratuit. “Intr-adevar, aceasta strategie implica un cost suplimentar pe care, insa, ni-l asumam. Pe termen lung ratele de retur vor scadea si va renta aceasta strategie”.

La final de an, FashionDays nu va fi pe profit net, compania fiind inca axata pe dezvoltare.

Citeste si:
The Empty Shop a strans peste 60 de tone de haine donate
The Empty Shop a strans peste...

Rata de retur in FashionDays este “usor sub media pietei, care este undeva la 20%, in fashion online”, spune Andrei. FashionDays a listat circa 10.000 de produse in pagina eMag de fashion, fiind un proiect in curs de dezvoltare.

Black Friday 2016 la Fashion Days

Compania a inregistrat anul trecut de Black Friday vanzari totale de 15,5 milioane de lei, pentru anul acesta propunandu-si dublarea vanzarilor. “Black Friday poate atinge vanzarile unei intregi luni. Cresterea cifrei de afaceri va fi peste media pietei, care este de circa 25%”.

Reducerile de anul acesta se vor ridica pana la 90%, urmand sa aiba loc pe 18 noiembrie de la 00:00. “Pentru utilizatorii aplicatiilor mobile, insa, Black Friday va incepe de la ora 20:00”, puncteaza managerul FashionDays.ro. Per total, in campanie vor fi peste 700.000 de produse reduse, majoritatea articolelor fiind pentru femei, avand insa si ceasuri sau produse de ski. Per total, ponderea femeilor este de 65%, fata de 35% barbati, procentajul barbatilor fiind insa in crestere.

“Vrem sa livram toate comenzile de Black Friday in 7 zile lucratoare, timp mediu. Din vara acestui an am consolidat depozitele intr-unul singur, cu o suprafata de 13.500 de metri patrati, mai mare cu 50% fata de cele trei anterioare, la un loc”, puncteaza Andrei Chirila.

Citeste si:
Un brand romanesc lanseaza haine din tesaturi 100% vegane
Un brand romanesc o lansat o...

FashionDays are, in prezent, 300 de angajati “si suntem in cautare permanenta pentru a completa echipele”. Intreaga piata de fashion online este estimata de oficialii companiei la 170 de milioane de euro, anul acesta urmand sa inregistreze o evoluatie de circa 25%.

Alaturi de FashionDays vor organiza Black Friday si FashionUp.ro, eMag, dar si Cel.ro, PCGarage.ro, Evomag.ro.


Te-ar putea interesa si:


Mai multe articole din sectiunea eCommerce »



Citeste si
Cum arata depozitul LPP care va livra articole Reserved si Mohito