21 Noiembrie 2016

Aida Ionescu, Marketing Naspers: 60% din buget se duce catre mobile



Aplicatiile mobile OLX sunt downloadate de circa 200.000 de ori, lunar, o dublare de la an la an – este o evolutie importanta, cu atat mai mult cu cat 70% din vizite se realizeaza de pe mobil si 60% din bugetul de marketing pentru OLX, Autovit.ro si Storia.ro este indreptat catre aceeasi platforma. Afla din interviul Iesit din Tipar informatii despre strategiile Naspers, de la Aida Ionescu, marketing manager Naspers Classifieds Romania.

De astazi, Autovit si Storia au inceput, de asemenea, Black Friday, Naspers reusind sa aduca reduceri de pana la 25% pentru case – “in mod traditional, reducerile la locuinte se ridica la 5%”, spune, zambind, Aida. In cazul Autovit.ro, reducerile variaza de la 15 la 30%, iar marketing managerul companiei se asteapta ca toate masinile din oferta sa se vanda.

In ceea ce priveste eforturile de marketing ale Naspers, Aida Ionescu puncteaza ca acestea difera, in functie de maturitatea proiectului. “OLX este, deja, un proiect matur, asa ca lucram mai ales pe campanii de marketing cu targetari specifice, in special in mediu digital. Pentru Storia, de exemplu, functioneaza bine campanii de GDN (Google Display Network – n.r.) si formate mai speciale”, spune Aida.

Afla din interviul video ce importanta joaca formatul video in marketing-ul Naspers, ce perspective are in ceea ce priveste Black Friday 2016, dar si 2017 si care este CTR-ul in campaniile prezentului.



Citeste si