10 Aprilie 2017

Remus Visan, Paravion: Ce trebuie sa iei in calcul cand cumperi pachete de vacanta



Piata biletelor de avion se ridica la circa 800 de milioane de euro, impartita intre companiile de linie si low cost. Diferenta dintre ele consta in valoarea medie a biletului de avion. "Chiar daca cele low cost au o pondere mai mare a pasagerilor, aproximativ 60% din total, din punct al valorii sunt sub cele de linie. Companiile de linie sunt undeva la aproape 450 de milioane de euro", spune, in cadrul emisiunii Iesit din Tipar, Remus Visan, director general Paravion.

Daca ne ducem la piata de turism, de circa 1 miliard de euro, "nu stiu daca se tranzactioneaza 50 de milioane de euro in online, prin vanzarea pachetelor de vacanta. Se face search foarte mult online, dar achizitia se intampla in offline, in discutia cu un agent", spune Remus.

Procentul care intra si cumpara un pachet de vacanta, direct cu cardul, din prima navigare, este extrem de mic.

La nivel de marketing, zona de social media este cel mai important canal de comunicare cu consumatorul - se discuta direct, unul la unul, comunicandu-se atat mesaje comerciale, cat si post vanzare. "Contribuie la cresterea notorietatii si credibilitatii brandului. Depaseste newsletter-ul", spune directorul general Paravion.

Cat de repede primesc ofertele Paravion, pentru a le anunta clientilor (inclusiv pe retele sociale)? "Daca te intelegi bine cu linia aeriana si ai relatii de business indelungate, le poti primi si cu 48 de ore inainte", spune Remus. De cele mai multe ori insa, platforma este anuntata cu mai putin timp inainte.

Cum arata concurenta pe piata agentiilor de turism online si offline, ce probleme sunt pe piata si spre ce perspective se indreapta, afla din interviul video cu managerul Paravion.



Citeste si