Romanii au efectuat de Black Friday, pana la ora 17:00, un numar de 125.000 de tranzactii online in valoare de 90,3 milioane de lei, cosul mediu de cumparaturi fiind de 722 lei, conform datelor centralizate de PayU, scrie Agerpres.ro.

Peste 35% din totalul tranzactiilor au fost realizate prin intermediul cardurilor in rate.

Principalele categorii de produse cumparate au fost IT&C (90%), fashion (7%), eTail (home&deco, produse cosmetice, produse alimentare, vinuri, jucarii) - 3% din totalul cumparaturilor.

Cea mai mare tranzactie inregistrata in Romania e in platforma PayU Romania a fost de 36.371 lei, pentru bijuterii, fiind urmata de una de 30.000 de lei pentru televizoare si de 27.293 lei pentru electrocasnice.

Numarul tarilor de unde au fist efectuate tranzactii a ajuns la 51, iar principalele tari din care au venit tranzactiile sunt Romania (97%), Franta si Portugalia. Minutul de aur a ramas la 7:03 si 7:04 - 922 de tranzactii/minut.

Reprezentantii furnizorului de servicii de plata online estimau joi o valoare totala a tranzactiilor online de 175 de milioane de lei, in crestere cu 55% fata de anul anterior.

Conform prognozelor de piata, 30% din totalul comenzilor de Black Friday vor fi achitate online, iar plata cu cardurile de rate vor reprezenta peste 40% din total, echivalentul a 50 de milioane de lei, comparativ cu un procentaj de 33% consemnat in 2016.

Sursa foto: Shutterstock

Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea eCommerce »


Setari Cookie-uri