„In ultimii doi ani s-a schimbat practic comportamentul de achizitie. Daca pana acum cosul clientilor continea, in general, aceleasi tip de produse, in ultimii ani acesta s-a diversificat, clientii incearca produse noi, in special pe segmentul Alimente Bio, unde am observat o dezvoltare semnificativa. Un pas important pe care noi l-am facut in acest sens a fost investitia in dezvoltarea departamentului de Customer Care si documentarea completa a produselor. Pe de alta parte, am atras un public nou prin avantaje competitive precum lansarea programului de fidelizare, livrarea internationala in cateva zile si nationala in 24h-48h”, declara Mihai Bucuroiu, Fondator si Director Dezvoltare Vegis.ro.

Comenzile plasate de pe dispozitive mobile au inregistrat o crestere de 40% in comparatie cu anul 2016 si au ajuns sa reprezinte aprox. 38% din total. Comanda medie s-a mentinut la 150 lei, la fel si topul judetelor din care se comanda cel mai mult –Bucuresti, Brasov, Cluj, Timisoara, Iasi si Constanta.

Vrei sa citesti articolul complet?

Aboneaza-te la Wall-Street!

Prin abonamentul Wall-Street devii parte a comunitatii de afaceri de top din Romania. Toate informatiile noastre sunt create pentru a te ajuta sa fii mai bun in activitatea ta zilnica.

Aboneaza-te! Am deja cont