eMAG va fi prezenta la ecomTEAM 2018, urmand a oferi toate detaliile necesare pentru a intra sau a face performanta in Marketplace. Nu rata evenimentul de referinta al eCommerce-ului romanesc! Inscrie-te acum!

eMAG Marketplace nu va refuza niciodata intrarea unui jucator, atata timp cat se aliniaza cerintelor companiei (transport, stocuri etc.), chiar daca multe dintre produse se dubleaza.

Ce sanse are un magazin nou intrat care vinde aceleasi produse cu alte magazine prezente pe Marketplace de mai mult timp?

"Tine de strategia comerciala a fiecaruia! Cand decizi sa intri pe Marketplace poti aborda diferite strategii comerciale. Una dintre ele poate fi diferentierea - identifici game de produse pe care ajungi tu sa fii primul pe care le ofera; apoi, analizandu-ti costurile si profitabiltiatea asteptata pe produse similare cu ale altora, decizi daca vrei sa intri intr-o lupta cu respectivii, sau pur si simplu iti asumi faptul ca, pana cand vei acumula un scor de satisfactie bun, nu vinzi atat de mult".

Totusi, eMag Marketplace ARE in plan sa lanseze un serviciu de plata care sa ii aduca in fata pe cei care au intrat recent pe platforma. "Acestia ar iesi, astfel, mai in atentia clientilor. Va fi insa undeva spre finalul acestui an", puncteaza directorul Marketplace-ului eMAG.

Distributia la nivel de categorii este foarte echilibrata. "Normal, in functie de cat de "zemoasa" este o categorie, cu atat mai multi reselleri sunt - de exemplu Home & Deco a inregistrat un bum in ultima perioada", puncteaza Filote.

Afla mai multe despre concurenta intampinata de eMAG Marketplace, strategii de dezvoltare dar si perceptii asupra legislatiei in domeniu, din emisiunea Iesit din Tipar. De asemenea, nu rata oportunitatea de a discuta cu reprezentanti ai eMAG in cadrul ecomTEAM 2018.

eMag: Categoria de produse...
Citeste si: eMag: Avem 65.000 de produse pentru copii. Este cea mai mare sectiune